Popis
Hledáme koordinátora, který pomůže ukrajinským pracovníkům lépe se zorientovat a uspět v práci i v novém prostředí.
Co vás čeká:
- řešení každodenních operativních úkolů spojených s ukrajinskými zaměstnanci
- přítomnost při nástupech a zaškolování pracovníků přímo u klienta
- podepisování pracovněprávní dokumentace a její srozumitelné vysvětlení zaměstnancům
- zajištění příjezdu zaměstnanců do ČR – vyzvednutí, ubytování, první orientace
- komunikace s úřady a institucemi (např. KACPU, MVČR, zdravotní pojišťovny)
- zajišťování VLP
- prodloužení víz, nahlášení změn apod.
- pravidelná komunikace s pracovníky i klienty, řešení problémových situací
- spolupráce s HR, mzdovou účetní a dalšími interními odděleními
- administrativní podpora a vedení dokumentace spojené se zaměstnanci
- příležitostné překlady a tlumočení (česky ↔ ukrajinsky)
Místo výkonu práce - Jihlava, Vysočina
Požadujeme
- ukrajinský jazyk na výborné úrovni – podmínkou
- český jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- středoškolské vzdělání s maturitou
- dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Word, Excel, Outlook)
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, aktivní řidič s praxí v řízení manuálního vozu, včetně jízdy po dálnici
- zodpovědný a loajální přístup k práci
- flexibilita a ochota cestovat dle potřeby
- samostatnost, spolehlivost a schopnost řešit operativní úkoly
- dobré organizační a komunikační schopnosti, vstřícné jednání
Nabízíme
- mzdu až 50.000 Kč měsíčně (včetně prémií, dle zkušeností a výsledků)
- dlouhodobé a stabilní zaměstnání v přátelském týmu
- 22 dní dovolené a 3 sick days pro rychlé zotavení
- stravenkový paušál jako příspěvek na stravování
- zaměstnanecké slevy a benefity u partnerských společností (např. Datart, UniCredit Bank)
- služební notebook a telefon k výkonu práce
- možnost profesního růstu a jazykového rozvoje
- flexibilní přístup a podpora v osobním i pracovním životě
- možnost spolupráce i na IČO (formou OSVČ) – dle vzájemné dohody
Pokud se chcete stát součástí našeho týmu, pošlete nám svoje CV. Těšíme se na vás!