Popis
Do týmu hledáme nového kolegu na pozici koordinátora, který pomůže ukrajinským pracovníkům lépe se zorientovat v novém pracovním prostředí.
Co vás čeká:
- řešení každodenních operativních úkolů spojených s ukrajinskými zaměstnanci
- podepisování pracovněprávní dokumentace a její srozumitelné vysvětlení zaměstnancům
- přítomnost při nástupech a zaškolování pracovníků přímo u klienta
- zajištění příjezdu zaměstnanců do ČR – vyzvednutí, ubytování, první orientace
- komunikace s úřady a institucemi (např. KACPU, MVČR, zdravotní pojišťovny)
- zajišťování vstupních lékařských prohlídek
- pomoc při prodlužování víz, hlášení změn apod.
- pravidelná komunikace s pracovníky i firmami, případné řešení problémových situací
- spolupráce s HR, mzdovou účetní a dalšími interními odděleními
- administrativa spojená s evidencí zaměstnanců
- příležitostné překlady a tlumočení (česky ↔ ukrajinsky)
Místo výkonu práce - Jihlava, Vysočina
Požadujeme
- ukrajinský jazyk na výborné úrovni – podmínkou
- český jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- středoškolské vzdělání s maturitou
- dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Word, Excel, Outlook)
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič s praxí v řízení vozu s manuální převodovkou, který se nebojí jízdy po dálnici
- zodpovědný a loajální přístup k práci
- flexibilita a ochota cestovat dle potřeby
- samostatnost, spolehlivost a schopnost řešit operativní úkoly
- dobré organizační a komunikační schopnosti, vstřícné jednání
- výhodou je praxe na obdobné pozici
Nabízíme
- mzdu až 50.000 Kč měsíčně (včetně prémií, dle zkušeností a výsledků)
- dlouhodobé a stabilní zaměstnání v přátelském týmu
- 22 dní dovolené a 3 sick days pro rychlé zotavení
- stravenkový paušál
- flexibilní pracovní dobu
- zaměstnanecké slevy a benefity u partnerských společností (např. Datart, UniCredit Bank)
- služební notebook a telefon k výkonu práce
- jazykové kurzy
- možnost spolupráce i na IČO (formou OSVČ) – dle vzájemné dohody
Pokud se chcete stát součástí našeho týmu, pošlete nám svoje CV. Těšíme se na vás!