QUALITY MANAGER with ENGLISH wanted!!!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

A QUALITY MANAGER coordinates the activities required to meet quality standards and liaises with other managers and staff throughout the organization to ensure that the quality management system is functioning properly. Where appropriate, she/he advises on changes and how to implement them and provide training, tools and techniques to enable others to achieve quality standards. The Quality Manager role is an advocate for continuous learning and quality improvement of the HR Shared Services and provides critical feedback.

Does it sound interesting for you? APPLY NOW!!!

Use this unique opportunity to work for an INTERNATIONAL company in PRAGUE, which will offer you possible internal and/or international GROWTH and provide you with great package of BONUSES!!!

Responsibilities:

  • Deliver new hire training and identify needs for ongoing training – be responsible for ensuring site quality through coaching and support sessions and also helps design and build content for trainings and the knowledgebase
  • Monitor ticketing, phone, and chat metrics to identify individual needs and address them
  • Evaluate data, identify issues, and make suggestions for changes and improvements and how to implement them
  • Identify department development needs – using relevant quality tools and making sure the Team Leads, Managers and other staff understand how to improve the processes
  • Perform department wide security and quality audits as directed by business need setting up and maintaining controls and documentation procedures
  • Other quality and support duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • 2 + years HR or quality assurance experience
  • Knowledge of learning principles and methodologies is an advantage
  • At least Bachelor’s Degree in a related field
  • Fluent in English
  • Command of Microsoft Office including Excel, SharePoint, Word and PowerPoint
  • Excellent communication skills (written and verbal) – ability to communicate difficult concepts and processes using clear and simple language and visuals
  • Superb judgment, diplomacy, and tact, with a willingness to speak up
  • Analytical and critical thinking – attention for detail
  • Good organizational skills
  • Ability to work in challenging and dynamic international environment and to motivate the team

BENEFITS:

  • 5 weeks of paid holiday
  • Competitive salary
  • Unlimited period contract
  • Relocation package
  • Benefits and employees discounts
  • Multisport card
  • Public transportation reimbursement
  • Home office – 2 days per month
  • Life insurance
  • Contribution towards pension insurance
  • Continues education
  • Language courses
  • Working in an international environment
  • Teambuilding activities

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 40 000 – 49 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Weppler Czech s.r.o. | Weppler Czech s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
DEL MONTE GROUP s.r.o. | DEL MONTE GROUP s.r.o. | Mníšek pod Brdy Mníšek pod Brdy
  • od 14 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
DEL MONTE GROUP s.r.o. | DEL MONTE GROUP s.r.o. | Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
DEL MONTE GROUP s.r.o. | DEL MONTE GROUP s.r.o. | Třebíč Třebíč
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Jan Dráb | Jan Dráb | Desná, Jablonec nad Nisou Desná, Jablonec nad Nisou
  • od 90 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
AGUSTA s.r.o. | AGUSTA s.r.o. | Jirny Jirny
  • 18 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
ICOM transport a.s. | ICOM transport a.s. | Olomouc Olomouc
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Lázně Bechyně s.r.o. | Lázně Bechyně s.r.o. | Bechyně Bechyně
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Uzenářství a lahůdky Sláma s.r.o. | Uzenářství a lahůdky Sláma s… | Velká Bíteš Velká Bíteš
  • 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
GEOLINE, spol. s r.o. | GEOLINE, spol. s r.o. | Dolní Měcholupy, Praha Dolní Měcholupy, Praha
  • 18 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
NEZA Pelhřimov, spol. s r.o. | NEZA Pelhřimov, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 15 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Nemocnice Měšice - Centrum integrované onkologické péče, z.s. | Nemocnice Měšice - Centrum… | Měšice Měšice
  • od 24 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rex Concepts BK Czech s.r.o., CentralWork s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit security design
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT