HR Manager with English

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have management experience?
Are you a passionate and focused HR professional?
Are you fluent in English and another European language – French, German, Czech, Italian, Polish or Spanish?

Use this unique opportunity to work for an INTERNATIONAL company in PRAGUE, which will offer you possible internal and/or international GROWTH and provide you with great package of BONUSES!!!

Responsibilities:

  • Leading the HR team
  • Supporting employee life cycle processes – new starters, data management, absence management and leavers
  • Provide appropriate team coverage, scheduling, monitoring and reporting
  • Handle escalations from stakeholders and other parts of the shared services function
  • Take care of audits and checks on data changes to ensure ongoing accuracy and processing diligence of direct team and those in the wider HR team
  • Build and maintain effective relationships with all stakeholders (in the HR team) and regional and global peers
  • Communicate effectively with employees to explain and resolve all inquiries and issues – via email, phone and chat

REQUIREMENTS:

  • Fluent in English and French, German, Czech, Italian, Polish or Spanish
  • At least Bachelor’s degree
  • Previous experience in management role (3+ years)
  • Experience of leading HR administrative or operational teams
  • Knowledge of HR process and systems
  • Solid command of MS Excel, Word, PowerPoint, Outlook
  • Experience working with a remote employee base
  • Result oriented, Strategical thinking

BENEFITS:

  • 5 weeks of paid holiday
  • Competitive salary
  • Unlimited period contract
  • Relocation package
  • Benefits and employees discounts
  • Multisport card
  • Public transportation reimbursement
  • Home office – 2 days per month
  • Life insurance
  • Contribution towards pension insurance
  • Continues education
  • Language courses
  • Working in an international environment
  • Teambuilding activities

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
Weppler Czech s.r.o. | Weppler Czech s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
DEL MONTE GROUP s.r.o. | DEL MONTE GROUP s.r.o. | Mníšek pod Brdy Mníšek pod Brdy
  • od 14 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
DEL MONTE GROUP s.r.o. | DEL MONTE GROUP s.r.o. | Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
DEL MONTE GROUP s.r.o. | DEL MONTE GROUP s.r.o. | Třebíč Třebíč
  • od 16 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Jan Dráb | Jan Dráb | Desná, Jablonec nad Nisou Desná, Jablonec nad Nisou
  • od 90 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
AGUSTA s.r.o. | AGUSTA s.r.o. | Jirny Jirny
  • 18 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
ICOM transport a.s. | ICOM transport a.s. | Olomouc Olomouc
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Lázně Bechyně s.r.o. | Lázně Bechyně s.r.o. | Bechyně Bechyně
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Uzenářství a lahůdky Sláma s.r.o. | Uzenářství a lahůdky Sláma s… | Velká Bíteš Velká Bíteš
  • 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
GEOLINE, spol. s r.o. | GEOLINE, spol. s r.o. | Dolní Měcholupy, Praha Dolní Měcholupy, Praha
  • 18 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
NEZA Pelhřimov, spol. s r.o. | NEZA Pelhřimov, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 15 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu
Nemocnice Měšice - Centrum integrované onkologické péče, z.s. | Nemocnice Měšice - Centrum… | Měšice Měšice
  • od 24 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JISTU recruitment s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., CentralWork s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Flex Databases s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit