QUALITY MANAGER with ENGLISH wanted!!!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

A QUALITY MANAGER coordinates the activities required to meet quality standards and liaises with other managers and staff throughout the organization to ensure that the quality management system is functioning properly. Where appropriate, she/he advises on changes and how to implement them and provide training, tools and techniques to enable others to achieve quality standards. The Quality Manager role is an advocate for continuous learning and quality improvement of the HR Shared Services and provides critical feedback.

Does it sound interesting for you? APPLY NOW!!!

Use this unique opportunity to work for an INTERNATIONAL company in PRAGUE, which will offer you possible internal and/or international GROWTH and provide you with great package of BONUSES!!!

Responsibilities:

  • Deliver new hire training and identify needs for ongoing training – be responsible for ensuring site quality through coaching and support sessions and also helps design and build content for trainings and the knowledgebase
  • Monitor ticketing, phone, and chat metrics to identify individual needs and address them
  • Evaluate data, identify issues, and make suggestions for changes and improvements and how to implement them
  • Identify department development needs – using relevant quality tools and making sure the Team Leads, Managers and other staff understand how to improve the processes
  • Perform department wide security and quality audits as directed by business need setting up and maintaining controls and documentation procedures
  • Other quality and support duties as assigned

REQUIREMENTS:

  • 2 + years HR or quality assurance experience
  • Knowledge of learning principles and methodologies is an advantage
  • At least Bachelor’s Degree in a related field
  • Fluent in English
  • Command of Microsoft Office including Excel, SharePoint, Word and PowerPoint
  • Excellent communication skills (written and verbal) – ability to communicate difficult concepts and processes using clear and simple language and visuals
  • Superb judgment, diplomacy, and tact, with a willingness to speak up
  • Analytical and critical thinking – attention for detail
  • Good organizational skills
  • Ability to work in challenging and dynamic international environment and to motivate the team

BENEFITS:

  • 5 weeks of paid holiday
  • Competitive salary
  • Unlimited period contract
  • Relocation package
  • Benefits and employees discounts
  • Multisport card
  • Public transportation reimbursement
  • Home office – 2 days per month
  • Life insurance
  • Contribution towards pension insurance
  • Continues education
  • Language courses
  • Working in an international environment
  • Teambuilding activities

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 40 000 – 49 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
Axial Personnel Agency, s.r.o. | Axial Personnel Agency, s.r.o. | Brno-město Brno-město
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. prosince
Saquaro Plus, s.r.o. v likvidaci | Saquaro Plus, s.r.o. v… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. prosince
Saquaro Plus, s.r.o. v likvidaci | Saquaro Plus, s.r.o. v… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. prosince
JOBS TIME s.r.o. | JOBS TIME s.r.o. | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 6. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Bageterie Boulevard, STEELEMET, s.r.o., Talentinno s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., CLEANCAT s.r.o., HVLD Management s.r.o., RoDom Bohemia s.r.o., Projectman.cz, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, PPL CZ s.r.o., PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., CentralWork s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Finanční manažer / manažerka, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Překladatel / Překladatelka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Shift leader / Vedoucí směny, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Strašnice, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha, Smíchov, Praha, Malešice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

audit security design
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT