Client Relationship Coordinator with EN + other EU language

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

JOB area: Customer Advisory – Account Coordination – Client Relationship management
Languages: ENGLISH + other EU language
Environment: International company

If you are interested in this kind of job, keep reading!

Have a look what you can expect from your new job?

  • You will build the good business relationship with the clients.
  • You will assist to internal/external customers in requests for information.
  • You will process various documents (such a purchase orders) and data and prepare various types of reporting.
  • You will work in team of young open-minded people in multilingual environment so you will use your language skills on a daily basis.

REQUIREMENTS:
You are perfect candidate if:

  • You are customer oriented person with very good communication skills.
  • You are fluent in English language.
  • You speak also other EU language (French, German, Spanish, Italian, Dutch, Finnish).
  • You have previous working experience with customer oriented role and building the business relationship with the clients.
  • You have a good knowledge of MS excel and computer skills.
  • You have analytical mind.
  • You like multilingual environment and international companies.

BENEFITS:
You can look forward to nice benefits such as:

  • Possibility to develop your career at international company
  • 4–5 weeks of holiday and other free time benefits
  • Meal vouchers
  • Refreshments
  • Teambuilding
  • and more

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Národní divadlo | Národní divadlo | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro seniory
včerejší
BBH, advokátní kancelář, s.r.o. | BBH, advokátní kancelář, s.r… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 120 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. října
Feichtinger Žídek Fyrbach advokáti s.r.o. | Feichtinger Žídek Fyrbach… | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. září
FUKA SPEDITION, s.r.o. | FUKA SPEDITION, s.r.o. | Kladno Kladno
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
LPP Czech Republic, s.r.o., Česká pošta, s.p., SEZAKO Prostějov s.r.o., Delirest services s.r.o., Košík.cz s.r.o., CLEAN Service CZ,spol. s r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., HAPPY SKI SPORT s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., DoDo Czech s.r.o., HELFI s.r.o., HOTEL AMBASSADOR ZLATÁ HUSA spol. s r.o., Národní divadlo, Grafton Recruitment s.r.o., Mateřská škola, Praha 5-Smíchov, Podbělohorská 2185, příspěvková organizace, Special Security Service s.r.o., ARAMARK, s.r.o., CARAVAN METROPOL, spol. s r.o., Tesco Stores ČR a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., ELEKTRO ABC s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Drafted.gg s.r.o., LEPŠÍ PRÁCE a.s., Elit Company s.r.o., DOFEK COMPANY s.r.o., JOBSTART s.r.o., 3D Solutions, s.r.o., Akustické centrum s.r.o., Engel & Völkers, Mlékárna Pragolaktos, a.s., FAnn Retail, a.s., Barrandov Studio a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Recepční, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Dopravce / Dopravkyně, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Silničář / Silničářka, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Taxikář / Taxikářka, Závozník / Závoznice, Pojišťovací poradce / poradkyně, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Instalatér a topenář / Instalatérka a topenářka, Údržbář / Údržbářka, Uklízeč / Uklízečka, Zahradník / Zahradnice, Zedník / Zednice, Dekoratér / Dekoratérka, Instruktor / Instruktorka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Pracovník / pracovnice ve službách, Provozní manažer / manažerka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Manažer / manažerka prodeje, Aranžér / Aranžérka, Obsluha strojů, Pracovník / pracovnice úklidové služby

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Malešice, Praha, Běchovice, Praha, Vysočany, Praha, Modřany, Praha, Karlín, Praha, Třebonice, Praha, Chodov, Praha, Letňany, Praha, Vršovice, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Kbely, Praha, Veleslavín, Praha, Strašnice, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Horní Počernice, Praha, Kobylisy, Praha, Ruzyně, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Černý Most, Praha, Braník, Praha, Břevnov, Praha, Kyje, Praha, Krč, Praha, Hlubočepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?