- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Expeditor
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Náplň práce
- Sestavení plánu expedic dle požadavku zákazníka,
- příprava vývozních dokumentů,
- kontrola expedovaného zboží včetně správného značení,
- zasílání a zpracování ASN,
- objednávání přeprav a zasílání avíz dopravcům,
- řízení nakládek,
- kontrola evidence zásob hotových výrobků,
- zajištění a kontrola správnosti provedené práce v systému JDE,
- účast při inventurách a úklidech,
- ostatní činnosti týkající se přesunů materiálu a zboží v systému,
- okamžité hlášení závad a neshod nadřízenému zaměstnanci,
- spolupodílení se na odstranění závad nebo neshod v rámci svých kompetencí,
- udržování zavedeného systému, čistoty a pořádku ve skladovacích prostorách,
- aktivní spolupodílení se na průběžném zlepšování procedur na daném pracovišti,
- řízení se pokyny nadřízeného pracovníka.
Pravomoci
- Kompletní zajištění expedice hotových výrobků zákazníkovi včetně řízení nakládek.
Odpovědnost
- Zajištění expedice požadovaného zboží a splnění data dodání,
- kontaktovat nadřízeného v případě nesrovnalostí skutečného stavu a systému,
- za správnost dat v interním systému a řádné vedení dat v systému,
- za řádné plnění zadaných úkolů,
- za dodržování obecně platných systémů ve společnosti,
- za řádné vedení určené dokumentace,
- za jednání vně i uvnitř společnosti v souladu s firemními cíli a hodnotami,
- za dodržování předpisů týkajících se BOZP a PO, IMS na pracovišti,
- za dodržování vnitřních předpisů společnosti.
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání,
- min. 2 roky praxe se skladovým systémem a expedicí výrobků,
- AJ – min. A2 (mírně pokročilý),
- MS Office – základy,
- znalost skladového systému,
- ERP systém – JD Edwards (JDE),
- znalost expediční dokumentace,
- týmový přístup,
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost,
- silné povědomí zákaznického přístupu.
Nabízíme
- Práci ve stabilní společnosti,
- příjemné přátelské pracovní prostředí,
- motivující finanční ohodnocení a balíček benefitů,
- 3 dny dovolené nad rámec zákoníku práce,
- příspěvek na dopravu,
- otevřenou komunikaci,
- pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Termín nástupu možný IHNED.



