- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme českobudějovická společnost TSE spol. s r.o. působící na českých i zahraničních trzích v oborech elektrotechniky, elektroniky, zdravotní techniky a strojírenství.
Společnost TSE ELECTRONICS se soustředí na osazování desek plošných spojů. Za pomoci nejmodernějších technologií osazujeme desky pro automobilový průmysl, zdravotnické přístroje, ale i laboratorní a průmyslové aplikace.
Divize TSE MEDICAL se zabývá vývojem a výrobou zdravotní techniky. Jsme jediným českým výrobcem novorozeneckých inkubátorů.
Společnost TSE CB se zaměřuje na oblast strojírenství - nástrojárna a výroba městského mobiliáře.
Pro posílení našeho týmu pro divizi TSE Služby hledáme kandidáta na pozici:
HLAVNÍ ÚČETNÍ
• Kompletní správa účetnictví, řízení finanční účtárny (personální, metodické)
• Účetní práce všeobecného charakteru, platební styk
• Sledování legislativy, zlepšování procesů, tvorba směrnic
• Přímá spolupráce s provozními úseky, controllingem, vedením i majiteli
• VŠ vzdělání ekonomického směru (obor účetnictví), případně SŠ vzdělání s delší praxí a zkušenostmi
• Praxe minimálně 3 roky v účetnictví (ve výrobní firmě výhodou)
• Velmi dobrá znalost v oblasti účetnictví a daní
• Velmi dobrá znalost PC (především Excel), zkušenost s účetním ERP (IS QAD výhodou)
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni v oblasti účetnictví
• Zkušenosti s vnitropodnikovým účetnictvím, reportingem, controllingem
• Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, týmová spolupráce
• Zajímavou práci v české společnosti v centru Českých Budějovic
• Odpovídající finanční ohodnocení (dle zkušeností a praxe uchazeče)
• Menší kolektiv stabilní české společnosti, osobní přístup
• Stabilní zaměstnání, smlouvu na dobu neurčitou
• Týden dovolené navíc
• Možnost pružné pracovní doby
• Mladý kreativní kolektiv
• Dotované stravování ve firmě
• Příspěvek na penzijní a životní pojištění
• Příspěvek na dětskou rekreaci, na školní potřeby
• Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.