- 75 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
➡️ Pro IT, které zaměstnává přes 5 000 profesionálů na několika kontinentech a které udržuje technické řešení světové jedničky na poli logistiky, hledáme do interního týmu Windows konzultanta, který se postará o automatizaci i aktuálnosti informací pro 1st level support.
Do týmu, který má na starosti support HW a OS hledáme nového člena, který se bude zabývat automatizací pod Windows, a to především jako expert na danou problematiku. Budete komunikovat a koordinovat automatizaci s Linux týmem tam, kde to půjde. Dokumentovat všechny změny a udržovat spolupráci s 1st line support týmem, aby vše fungovalo bez chyb a bylo to vždy aktuální.
Můžete očekávat spoustu skriptování v PowerShellu, hodně komunikace s kolegy včetně prezentace výsledků a pořádání workshopů.
Pokud máte Windows (client i server) v malíku a nemáte rádi, když se všechno dělá ručně a raději se snažíte najít automatizované řešení, tak z Vás budeme nadšeni. Co očekáváme:
A plusem budou i další znalosti: Group Policy, DNS, DHCP, Veritas NetBackup, VMware, ITIL, ServiceNow a další. Prioritou je také to, jestli umíte hledat řešení a ne problémy.
✅ Až 4 dny v týdnu home office
✅ Moderní kanceláře u metra C – Chodov
✅ 5 týdnů dovolené
✅ 6 sick-days
✅ Plně hrazené stravenky
✅ Cafeterie
✅ Multisport karta
✅ Mobil, notebook
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?