- 110 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
➡️ Pro IT, které zaměstnává přes 5 000 profesionálů na několika kontinentech a které udržuje technické řešení světové jedničky na poli logistiky, hledáme do interního týmu Windows konzultanta, který se postará o automatizaci i aktuálnosti informací pro 1st level support.
Do týmu, který má na starosti support HW a OS hledáme nového člena, který se bude zabývat automatizací pod Windows, a to především jako expert na danou problematiku. Budete komunikovat a koordinovat automatizaci s Linux týmem tam, kde to půjde. Dokumentovat všechny změny a udržovat spolupráci s 1st line support týmem, aby vše fungovalo bez chyb a bylo to vždy aktuální.
Můžete očekávat spoustu skriptování v PowerShellu, hodně komunikace s kolegy včetně prezentace výsledků a pořádání workshopů.
Pokud máte Windows (client i server) v malíku a nemáte rádi, když se všechno dělá ručně a raději se snažíte najít automatizované řešení, tak z Vás budeme nadšeni. Co očekáváme:
A plusem budou i další znalosti: Group Policy, DNS, DHCP, Veritas NetBackup, VMware, ITIL, ServiceNow a další. Prioritou je také to, jestli umíte hledat řešení a ne problémy.
✅ Až 4 dny v týdnu home office
✅ Moderní kanceláře u metra C – Chodov
✅ 5 týdnů dovolené
✅ 6 sick-days
✅ Plně hrazené stravenky
✅ Cafeterie
✅ Multisport karta
✅ Mobil, notebook
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.