- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
➡️ Pro IT, které zaměstnává přes 5 000 profesionálů na několika kontinentech a které udržuje technické řešení světové jedničky na poli logistiky, hledáme do interního týmu Windows konzultanta, který se postará o automatizaci i aktuálnosti informací pro 1st level support.
Do týmu, který má na starosti support HW a OS hledáme nového člena, který se bude zabývat automatizací pod Windows, a to především jako expert na danou problematiku. Budete komunikovat a koordinovat automatizaci s Linux týmem tam, kde to půjde. Dokumentovat všechny změny a udržovat spolupráci s 1st line support týmem, aby vše fungovalo bez chyb a bylo to vždy aktuální.
Můžete očekávat spoustu skriptování v PowerShellu, hodně komunikace s kolegy včetně prezentace výsledků a pořádání workshopů.
Pokud máte Windows (client i server) v malíku a nemáte rádi, když se všechno dělá ručně a raději se snažíte najít automatizované řešení, tak z Vás budeme nadšeni. Co očekáváme:
A plusem budou i další znalosti: Group Policy, DNS, DHCP, Veritas NetBackup, VMware, ITIL, ServiceNow a další. Prioritou je také to, jestli umíte hledat řešení a ne problémy.
✅ Až 4 dny v týdnu home office
✅ Moderní kanceláře u metra C – Chodov
✅ 5 týdnů dovolené
✅ 6 sick-days
✅ Plně hrazené stravenky
✅ Cafeterie
✅ Multisport karta
✅ Mobil, notebook
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.