- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., patří mezi největší maloobchodní řetězce v České republice. V současné době provozujeme ve spolupráci s franšízanty 175 kmenových prodejen s tabákovými výrobky, tiskovinami a doplňkovým sortimentem s působností po celé ČR. Jsme ryze česká společnost s více jako 25 letou tradicí na trhu.
Hledáme franšízanta k vedení prodejny vedené ve spolupráci s obchodním partnerem Philip Morris International. Na prodejně budete poskytovat tedy mimo jiné i služby IQOS (registrace, čištění zařízení, reklamace atd.).
Proč byste měl/a podnikat na základě franšízy?
Jako franšízant získáte mnoho výhod. S minimálními investicemi a rizikem samostatně podnikáte, ale nejste na to sami. Jste pánem svého času a plánujete sami směny na prodejně pro sebe i své zaměstnance. Stojí za Vámi silná, zavedená společnost, která Vám poskytne moderní a plně vybavenou prodejnu (včetně zboží), fungující know-how a podporu v jakékoliv situaci.
Jaké schopnosti byste jako franšízant měl/a mít?
● nadšení pro podnikání
● souznění s konceptem
● rozvinuté zkušenosti s aktivním prodejem
● vést lidi a rozvíjet jejich schopnosti, motivovat je k výsledkům
● chuť vzdělávat se, průběžně na sobě pracovat
● plynulou češtinu
● základy angličtiny (pokladní systém je v AJ)
● výborné komunikační dovednosti
● reprezentativní vystupování
● zvládaní stresových situací
● analytické myšlení (budete sledovat a analyzovat výsledky prodejny a navrhovat zlepšení)
Co si jako franšízant budete muset zařídit?
● zajistit si brigádníky (nebo zaměstnance), kteří Vám na prodejně budou pomáhat
● volné finanční prostředky pro vstupní investici (cca 200.000,- Kč na vratnou kauci a školení Vás i personálu)
● volný čas, který investujete do zaškolení (cca 10 dní)
● zřídit si živnostenský list a koncesi na alkohol
● výpis z rejstříku trestů (trestní bezúhonnost)
● další drobnou administrativu, kterou Vám vysvětlíme
Co byste měl/a jako franšízant na prodejně zajistit?
● nadstandartní zákaznický servis
● kompletní chod partnerské prodejny IQOS v souladu s konceptem a pravidly firmy
● realizaci marketingových akcí (vést, podporovat a motivovat celý svůj tým k maximalizaci prodejů)
● provoz po námi stanovenou otevírací dobu
● organizaci vlastního personálu prodejny (vedení celé pracovně-právní agendy, školení, motivování, odměňování, sledování výkonu apod.)
…..a vše ostatní Vás rádi naučíme, celým procesem Vás provedeme.
Pro inspiraci se podívejte na naše webové stránky https://www.traficon.cz/provozujte-vlastni-trafiku/
Budeme se těšit na Vaše životopisy!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.