- 25 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., patří mezi největší maloobchodní řetězce v České republice. V současné době provozujeme ve spolupráci s franšízanty 175 kmenových prodejen s tabákovými výrobky, tiskovinami a doplňkovým sortimentem s působností po celé ČR. Jsme ryze česká společnost s více jako 25 letou tradicí na trhu.
Hledáme franšízanta k vedení prodejny vedené ve spolupráci s obchodním partnerem Philip Morris International. Na prodejně budete poskytovat tedy mimo jiné i služby IQOS (registrace, čištění zařízení, reklamace atd.).
Proč byste měl/a podnikat na základě franšízy?
Jako franšízant získáte mnoho výhod. S minimálními investicemi a rizikem samostatně podnikáte, ale nejste na to sami. Jste pánem svého času a plánujete sami směny na prodejně pro sebe i své zaměstnance. Stojí za Vámi silná, zavedená společnost, která Vám poskytne moderní a plně vybavenou prodejnu (včetně zboží), fungující know-how a podporu v jakékoliv situaci.
Jaké schopnosti byste jako franšízant měl/a mít?
● nadšení pro podnikání
● souznění s konceptem
● rozvinuté zkušenosti s aktivním prodejem
● vést lidi a rozvíjet jejich schopnosti, motivovat je k výsledkům
● chuť vzdělávat se, průběžně na sobě pracovat
● plynulou češtinu
● základy angličtiny (pokladní systém je v AJ)
● výborné komunikační dovednosti
● reprezentativní vystupování
● zvládaní stresových situací
● analytické myšlení (budete sledovat a analyzovat výsledky prodejny a navrhovat zlepšení)
Co si jako franšízant budete muset zařídit?
● zajistit si brigádníky (nebo zaměstnance), kteří Vám na prodejně budou pomáhat
● volné finanční prostředky pro vstupní investici (cca 200.000,- Kč na vratnou kauci a školení Vás i personálu)
● volný čas, který investujete do zaškolení (cca 10 dní)
● zřídit si živnostenský list a koncesi na alkohol
● výpis z rejstříku trestů (trestní bezúhonnost)
● další drobnou administrativu, kterou Vám vysvětlíme
Co byste měl/a jako franšízant na prodejně zajistit?
● nadstandartní zákaznický servis
● kompletní chod partnerské prodejny IQOS v souladu s konceptem a pravidly firmy
● realizaci marketingových akcí (vést, podporovat a motivovat celý svůj tým k maximalizaci prodejů)
● provoz po námi stanovenou otevírací dobu
● organizaci vlastního personálu prodejny (vedení celé pracovně-právní agendy, školení, motivování, odměňování, sledování výkonu apod.)
…..a vše ostatní Vás rádi naučíme, celým procesem Vás provedeme.
Pro inspiraci se podívejte na naše webové stránky https://www.traficon.cz/provozujte-vlastni-trafiku/
Budeme se těšit na Vaše životopisy!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.