- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho významného klienta z oblasti pronájmu stavební techniky hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Front office support / dispečer pro pobočku v Olomouci.
Máte předchozí zkušenosti ideálně s organizací logistiky / přepravy a s komunikací se zákazníky?
Máte technické myšlení?
A ideálně strojní či ekonomické vzdělání?
Tak to hledáme právě Vás!
Na své nové pozici budete zodpovídat za:
- organizaci pronájmů stavební techniky pro zákazníky
- zajištění přepravy strojů k zákazníkovi a od zákazníka
- zajištění oprav strojů od techniků
- zástup vedoucího pobočky v době jeho nepřítomnosti
- administrativu
Zkrátka budete hlavní kontaktní osobou pro zákazníky společnosti. Nejedná se o obchodní pozici.
Správný kandidát má:
- alespoň SŠ vzdělání strojního či ekonomického zaměření
- dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- technické myšlení a analytické dovednosti
- schopnost organizace času a práce
- ideálně předchozí zkušenosti na podobné pozici
- angličtinu alespoň na úrovni A2 pro základní komunikaci
- ŘP sk. B
Za svou práci dostanete odpovídající odměnu, dovolenou nad zákonný rámec, sick-days, prémie a bonusy, multisportku, příspěvek na stravování a spoustu dalších benefitů!
Výhodou bude, pokud můžete nastoupit ihned.
Zaujala Vás nabídka a hledáte nové zaměstnání? Neváhejte se OZVAT!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?