- 31 000 – 34 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Firma s rodinnou atmosférou.
Velký balík benefitů.
Super tým zaměstnanců.
Vedení dvou poboček v Teplicích a Praze.
Pokud je toto pro vás kariérní krok kupředu a hovoříte anglicky, máte zkušenosti s vedením menšího týmu a snadno se přizpůsobíte situacím, pak mi pošlete váš životopis. Menší výrobní firma třeba hledá právě vás. Pojďte zkusit štěstí.
– vedení týmu obchodních referentů/tek
– znalost výrobního procesu
– komunikace se zahraničními zákazníky
– 1x za 14 dní výjezd na pobočku do Prahy, vedení zaměstnanců a organizace marketignových akcí
– péče o stávající zákazníky
Firemní zákazníci jsou v 90% ze zahraničí, proto je důležitá komunikativní znalost angličtiny.
Umět jednat v krizových situacích (vysvětlit zákazníkovi, kde při výrobě nastal problém, proč je výroba dražší než se předpokládalo apod.). Tyto krizové situace nejsou denním chlebem, ale i ve slunných dnech se občas objeví mráček a zaprší.
Vedení týmu lidí, motivace, zapadnout do kolektivu, vědět co kdo dělá, umět jim poradit a být týmu oporou a tmelem.
– závodní stravování
– příspěvek na dopravu
– 500 Kč měsíčně k výplatě za nemarodění
– 3 sick days, dovolená navíc
– menší prostřední výrobní firmy rodinného typu
– 7,5 hodinová pracovní doba
Těším se na vaše životopisy.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?