- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti v oboru logistiky, vedením týmu a domluvíte se bez problému anglicky?
Pokud ano, máme pro Vás velmi zajímavou kariérní příležitost!
• Zajištění efektivního a plynulého provozu skladu
• Koordinace a plánování zpracování zakázek s ohledem na objemy a termíny
• zástup za manažera logistiky v jeho nepřítomnosti
• Vedení, řízení a kontrola svých podřízených
• Motivace zaměstnanců, dodržování BOZP, PO
• Řízení využívání zdrojů za účelem optimálního využití kapacit
• Analýzy & rozbory procesů, systémů vedoucí k plnění KPIs
• Zodpovědnost za reporting a evidenci
• Spolupráce s dalšími odděleními firmy
• Středoškolské, popř. vysokoškolské vzdělání
• Praxe na obdobné pozici ve výrobní či logistické společnosti (skladu) min. 2 roky
• Znalost anglického jazyka (úroveň středně pokročilá)
• Uživatelská znalost práce na PC
• Zkušenosti s vedením kolektivu, motivace pracovníků
• Komunikativnost a organizační schopnosti
• Schopnost analyzovat a řešit problémy
• Časová flexibilita
• Práci ve stabilní mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
• Odpovídající mzdové ohodnocení
• Jazykové kurzy
• Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy
• Katalog zaměstnaneckých výhod - bližší informace na osobním pohovoru
• Nástup možný IHNED
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?