- 45 000 – 64 999 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jsi člověk se zkušeností v oblasti projektového řízení? Čtení výkresů a tvorba vzorků ti nedělá nejmenší problém? Potom chceme právě tebe! Zašli nám svůj životopis už dnes!
Na starost budeš mít:
▪ řízení a koordinaci nových a stávajících projektů
▪ zajišťování správného průběhu etap projektů a včasné plnění termínů
▪ vedení a koordinace projektových týmů, kontrola plnění přidělených úkolů a termínů
▪ spolupráce na tvorbě analýz vyrobitelnosti
▪ komunikace se zákazníky, zpracování zákaznických požadavků, účast na zákaznických auditech
▪ zodpovědnost za veškerou projektovou agendu a za správnost technické dokumentace
POŽADAVKY:
▪ min SŠ technického směru
▪ zkušenosti s projektovým řízením a čtení výkresové dokumentace – podmínkou
▪ znalost AJ na úrovni B2 – každodenní komunikace s mateřskou společností a zákazníky.
▪ uživatelská znalost MS Office, MS Excel (tabulky, grafy, kontingenční tabulky) – podmínkou
▪ uživatelská znalost MS Project – výhodou
▪ znalost SAP, zkušenosti se vzorkováním a technologií vstřikování plastů – výhodou
▪ znalost ISO/TS 16949, VDA 6.3, APQP – výhodou
▪ řidičský průkaz sk. B, ochota občasně cestovat (DE)
BENEFITY:
Plat 30 – 55 000 Kč dle zkušeností a praxe
▪ 13. a 14. mzda – dle výsledků firmy, nenároková odměna
▪ měsíční bonusy – nenároková složka
▪ dotované volnočasové aktivity
▪ pružná pracovní doba
▪ jazykové kurzy – NJ/ AJ – dle potřeby i individuální
▪ možnost přesunu i na jiné pozice v rámci firmy
▪ závodní stravování/ stravenky
▪ notebook, smartphone

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.