- 135 – 237 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Neváhejte a využijte možnosti získat praxi v oblasti marketingu!
Pokud hledáte skvělou příležitost, rozmanitou práci, přátelské a neformální prostředí a přitom šanci poznat, jak funguje business v mezinárodní firmě, je Vám naše nabídka šitá na míru.
Pozice je vhodná zejména pro studenta VŠ, který by školní teorii rád doplnil o praktické zkušenosti z oboru.
Jedná se o práci na dohodu o pracovní činnosti na 20 hodin týdně, pozice vyžaduje pravidelnou přítomnost na pracovišti.
Co budete dělat?
• Zpracování textů a prezentací pro interní i externí komunikaci, v českém i anglickém jazyce
• Organizace akcí pro zaměstnance společnosti
• Příprava obsahu pro firemní web/intranet
• Grafická úprava obrázků a fotografií
• Administrativní a odborná podpora marketingového manažera
Co očekáváme?
• Výborné komunikační dovednosti a vyjadřovací schopnosti
• Češtinu jako mateřský jazyk
• Aktivní znalost angličtiny na pokročilé úrovni (min. B2)
• Schopnost práce s textem, cit pro stylistiku, jazykový cit a vynikající znalost pravopisu
• Otevřenou a aktivní osobnost
• Znalost práce na PC, zejména produktů MS Office a grafických programů (Adobe Photoshop apod.)
• Zkušenosti s fotografováním, sociálními sítěmi, google analytics, přípravou webových stránek apod. výhodou
• Zájem o marketing a marketingovou komunikaci
Nechte se inspirovat týmem vstřícných lidí - těšíme se na Vás!
V případě zájmu připojte prosím k reakci na inzerát životopis v české i anglické verzi.
P. S.
Prosím, neodpovídejte, pokud nemáte češtinu jako rodný jazyk, nebo pokud neovládáte angličtinu na pokročilé úrovni.
Stejně tak nemáme zájem o spolupráci s OSVČ - chceme nabídnout příležitost mladým lidem, kteří jsou teprve na začátku své profesní kariéry.
Děkujeme za pochopení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.