- 130 – 150 Kč / hod
 
- Brigáda
 
- Vhodné také pro seniory
 

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
ASISTENT/KA MARKETINGU S POKROČ. AJ (GRAFIKA, COPYWRITING)
Neváhejte a využijte možnosti získat praxi v oblasti marketingu!
Pokud hledáte skvělou příležitost, rozmanitou práci, přátelské prostředí a přitom šanci poznat, jak funguje business v mezinárodní firmě, je Vám naše nabídka šitá na míru.
– Zpracování textů a prezentací pro interní a externí komunikaci, v českém i anglickém jazyce
– Příprava obsahu pro firemní web/intranet
– Grafická úprava obrázků a fotografií
– Monitoring a správa sociálních sítí
– Práce s nástroji pro on-line marketing
– Administrativní a odborná podpora manažera oddělení
– Výborné komunikační dovednosti a vyjadřovací schopnosti
– Češtinu jako mateřský jazyk
– Aktivní znalost angličtiny na pokročilé úrovni (kvalitní B2-C1)
– Schopnost práce s textem, cit pro stylistiku, jazykový cit a vynikající znalost pravopisu
– Otevřenou a aktivní osobnost
– Znalost práce na PC, zejména produktů MS Office a grafických programů
– Zkušenosti s fotografováním, sociálními sítěmi, Google Analytics, přípravou webových stránek apod. výhodou
– Zájem o marketing a marketingovou komunikaci
– Příležitost získat praxi v oboru a vyzkoušet si různé činnosti související s marketingovou komunikací
– Otevřenost vůči novým nápadům
– Podporu ze strany manažera i členů spolupracujících týmů
– Moderní velkoryse řešené kanceláře s vynikající dopravní dostupností (momentálně ovšem převážně home office)
– Možnost dlouhodobé spolupráce
 
V případě zájmu připojte prosím k reakci na inzerát životopis v české i anglické verzi. 
Těšíme se na Vás!
 
P. S.
Prosím, neodpovídejte, pokud nemáte češtinu jako rodný jazyk, nebo pokud aktivně neovládáte angličtinu na pokročilé úrovni. Stejně tak nemáme zájem o spolupráci s OSVČ - chceme nabídnout příležitost studentům, kteří jsou teprve na začátku své profesní kariéry.
Děkujeme za pochopení.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!