- 600 – 1 000 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hlavním úkolem naší party srdcařů je propagace jižní Moravy dovnitř i navenek. Prezentujeme,
propojujeme, sdílíme, rozvíjíme značku. Abychom se mohli soustředit na naši práci, potřebujeme
někoho, kdo se chopí kancelářských otěží a bude pro celý tým oporou.
- Administrativní zajištění chodu kanceláře,
- péči o reprezentativní prostředí kanceláře,
- řešení záležitostí dle potřeb týmu (s externími partnery, dodavateli a úřady např. zařízení
parkovacího místa, pošta, povolení k vjezdu, …),
- komunikace s IT podporou (občas technika prostě protestuje),
- koordinace firemních akcí,
- spolupráce s vysokými školami (organizace a evidence stáží),
- péče o firemní auto (aktivní řidič/ka podmínkou).
Hledáme přirozeného pečovatele s dobrými organizačními schopnostmi. Pozice je vhodná pro
studenty i maminky na rodičovské dovolené.
Co nejdříve! Počítej s přítomností v kanceláři minimálně 3x týdně.
Co za to?
Smlouva na DPČ (20 h týdně nebo dle domluvy), hodinová sazba 170 Kč/hod.
Zaujala tě naše nabídka a chceš se k nám připojit? Pošli nám svůj životopis na skutikova@jizni-
morava.cz nebo reaguj na tento inzerát. Jakmile dostaneme odpověď, budeme Tě kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Přejeme hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?