Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 441 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned!

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Českých Budějovicích 4 pro profesi „Vedoucí servisu“ (0 inzerátů)


Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Hradec Králové, Olomouc, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Vedoucí servisu je osoba, která zastává vedoucí pozici v oddělení servisu nebo servisního týmu v organizaci. Jeho hlavním úkolem je řídit a koordinovat veškeré servisní činnosti a služby poskytované zákazníkům a to s důrazem na kvalitu, spokojenost zákazníků a efektivitu. Vedoucí má za úkol dohled nad techniky a servisními pracovníky a zajištění, že jsou schopni správně a včas řešit servisní požadavky zákazníků. Koordinuje plánování a organizaci servisních intervencí, sleduje dodržování servisních smluv a dohod a zajišťuje, že jsou stanovené termíny a standardy dodržovány. Dále se stará o hodnocení a řešení reklamací, řízení skladových zásob a náhradních dílů, a spolupráci s ostatními odděleními, jako je marketing, prodej a vývoj produktů, pro zlepšení služeb a podpory zákazníků.

Pro práci vedoucího technika jsou důležité technické znalosti v oblasti servisu a oprav, schopnost řízení týmu a komunikace s lidmi, a také organizační dovednosti pro plánování a koordinaci servisních aktivit. Musí být schopný efektivně řešit problémy, pracovat pod tlakem a zajistit, že zákazníci jsou spokojeni se službami a servisem poskytovaným organizací. Celkově hraje manažer servisu klíčovou roli v zajištění kvalitního a profesionálního servisu a péče o zákazníky.

Mezi nejdůležitější vybavení patří počítač s internetovým připojením a kancelářské vybavení pro komunikaci s týmem a zákazníky, zpracování dokumentů a správu servisních požadavků. Důležité je také mít kvalitní sadu nářadí, která se používá k opravě zařízení, kvalitní program a systémy pro plánování a organizaci servisních oprav, sledování požadavků zákazníků a hodnocení výkonu servisního týmu. Toto vybavení je nepostradatelné pro poskytování profesionálního a spolehlivého servisu a péče o zákazníky.

Tato pozice může bavit osoby, které mají rády technické aspekty práce, jsou organizačně zruční a chtějí být součástí týmu, který poskytuje kvalitní a profesionální servis. Baví je také pracovat s lidmi a řešit různorodé servisní požadavky zákazníků. Vedoucí servisu má možnost podílet se na zlepšování služeb a péče o zákazníky, což může být pro ně motivující. Obvykle pracuje ve společnosti, která poskytuje produkty nebo služby s potřebou servisu. Tyto společnosti mohou být různého typu, jako jsou výrobci průmyslového vybavení, IT společnosti, dodavatelé energetických zařízení, automobilové servisy a mnoho dalších.

Pro pozici vedoucího servisního oddělení je většinou vyžadováno vzdělání v oboru technického inženýrství, elektrotechniky, strojírenství nebo jiném příbuzném technickém oboru. Důležité je mít znalosti a dovednosti v oblasti servisu a oprav, aby bylo možné správně řídit a koordinovat servisní tým. Kromě vzdělání je také vhodné mít praktické zkušenosti v oblasti servisu a řízení servisních projektů. Pracovní zkušenosti v servisním odvětví umožní kandidátovi lépe porozumět potřebám zákazníků a specifikům servisních činností.

Zjistěte více o profesi Vedoucí servisu – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
KŮTA SERVIS s.r.o.

Hmmm,

vypadá to, že v lokalitě České Budějovice 4, České Budějovice pro profesi Vedoucí servisu nikoho nehledají.

Dobrá zpráva je, že jsme vybrali jiné možnosti pracovních nabídek, které pro Vás mohou být zajímavé.
Pro více pozic můžete také upravit obor nebo lokalitu.
jenparce.cz - nabídky práce

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

KŮTA SERVIS s.r.o. | KŮTA SERVIS s.r.o. | Těšovice, Prachatice Těšovice, Prachatice (36 km)
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT