- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máš za sebou technické vzdělání a víš, že aby mohla firma správně fungovat musí fungovat i bezpečně? Musí být zajištěn řád, pravidla a postupy, která na oplátku žádají kontrolu jejich dodržování. Již máš praxi v této oblasti a díváš se po nové pracovní příležitosti? Pak neváhej, představ se mi svým životopisem a otevře se ti možnost posílit tým bezpečnosti práce a požární ochrany u nás!
* Tvým úkolem bude vést správu dokumentace a evidence v rámci BOZP a PO
* Budeš mít zodpovědnost nad včasnou objednávkou i fakturací požadavků ohledně BOZP a PO
* Budeš školit nové i stávající zaměstnance
* Provádíš namátkové kontroly dodržování BOZP a PO
* Čekají tě pravidelné reporty a kontrola stanovených cílů v rámci BOZP a PO
* Provádíš šetření, zpracování výkazů
* Komunikuješ s úřady
* Min. SŠ - technického zaměření
* Prokazatelná praxe na podobné pozici
* OZO BOZP a PO
* AJ - komunikativní
* Práce na PC - pokročilá znalost MS Office balíčku
* Komunikativní a prezentační dovednosti
* Technické, analytické a organizační schopnosti
* Pečlivý a systematický přístup
* ŘP sk.B - aktivní řidič
* Nástupní mzda od 42.000 Kč
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* 13. plat
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Sportovní a kulturní akce
* Podpora rodin s dětmi
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Místo výkonu: Turnov +12km
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?