- 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pracujte v týmu úspěšných consultantů pro ManpowerGroup!
Jsme jedničkou na trhu personálních agentur! U nás Vás čeká práce, při které budete v neustálé komunikaci s našimi uchažeči o zaměstnání! Baví Vás náročné výzvy, každodenní telefonická a mailová komunikace? Jste samostatná, asertivní a přátelská osobnost? Pak právě Vás hledáme!
Do našeho přátelského týmu hledáme šikovné kandidáty, kteří se flexibilně přizpůsobí našim časovým potřebám, nevadí jim administrativa ani osobní komunikace s lidmi. Posílíte naše řady?
Pošlete nám životopis s fotografií a motivační dopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká vás spoustu získaných zkušeností, kancelář v centru Brna, flexibilní pracovní doba, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Vaší denní činností bude:
- osobní komunikace s kandidáty na recepci
- zadávání uchazečů do naší interní databáze
- administrativa spojená s chodem recepce (pošta, reporty, vyplňování formulářů...)
- zadávání inzerce, prescreeny kandidátů
- každodenní osobní, mailová i telefonická komunikace
Kdo jste?
- akční, energická a velmi komunikativní osobnost
- nevadí vám administrativa, ale ani ruch živé pobočky
- vyhledáváte každodenní osobní komunikaci s lidmi
- jste ochotný/á přizpůsobit se našim časovým potřebám
- uvítali byste smlouvu na DPČ nebo DPP
- můžete nastoupit ihned
Co nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- radost z úspěchu a vydělaných peněz - motivační mzdové ohodnocení
- řadu benefitů
- práci v centru Brna, jaké je to u nás ve společnosti, můžete vidět na stránkách www.manpower.cz/nas-tym
- příležitostí k rozvoji – propracovaný systém zaškolení a následné vzdělávání
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?