- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
• prokazatelnou praxi na pozici účetní nebo asistent účetního oddělení
• znalost podvojného účetnictví, české účetní legislativy a základní orientaci v daňovém systému
• dobrou znalost MS Office a zejména Excelu
• znalost účetního SW Pohoda
• další praktické zkušenosti z účetnictví – např. se sestavováním účetních závěrek, sestavováním DPH přiznání atd. – jsou velkou výhodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala, prosíme, abyste zaslal/a strukturovaný životopis na email , Odpovíme Vám, až pročteme všechny došlé životopisy, nejpozději však do 2 týdnů od přijetí Vašeho životopisu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.