- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

A11 z:1/3/2023
Statutární město Frýdek-Místek – tajemník Magistrátu města Frýdku-Místku vyhlašuje výběrové
řízení na místo kontrolora oddělení rozpočtu a kontroly finančního odboru Magistrátu města
Frýdku-Místku, Radniční 1148
Zařazení: úředník
Druh práce: kontrolor (provádění veřejnosprávních kontrol u zřízených příspěvkových
organizací a příjemců dotací z rozpočtu města)
Místo výkonu práce: statutární město Frýdek-Místek
Platová třída: 10 (platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů)
Předpokládaný nástup: dohodou
Pracovní poměr: doba určitá (zástup za MD a RD)
Požadované předpoklady:
a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
3. občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce
4. základní znalosti následujících předpisů:
• zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
• zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
• zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů
• zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční
kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
• zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
5. uživatelská znalost práce s PC – Word, Outlook, práce s internetem, Excel
6. zkušenosti z oblasti veřejné správy, zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
Náležitosti přihlášky:
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
• strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
znalostech a dovednostech
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad vydaný
domovským státem
Co nabízíme:
• pružná pracovní doba
• 5 týdnů dovolené, možnost čerpání zdravotního volna v délce až 4 dny v kalendářním roce a možnost čerpání neplaceného volna dle kolektivní smlouvy
• stravenky, volnočasové poukázky v hodnotě až 5 tisíc Kč, příspěvek na penzijní připojištění
• možnost dalšího vzdělávání formou školení a seminářů
• možnost zvyšování jazykových znalostí na pracovišti
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 20. 3. 2023 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení kontrolor – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:
Iva Šilarová
Magistrát města Frýdku-Místku
Finanční odbor
Radniční 1148
738 01 Frýdek-Místek
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?