- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Monaco int. s.r.o. působí na českém a slovenském trhu více než 30 let. Zaměřuje se na dovoz a prodej technologického vybavení pro gastronomii, široký sortiment stolního, kuchyňského a banketového vybavení pro hotely a restaurace, kompletního vybavení pro pizzerie od strojního vybavení po suroviny, včetně receptur a zaškolení. Dále nabízíme široký sortiment cukrářských, zmrzlinářských a pekařských surovin, pomůcek a doplňků pro cukrárny a výrobny. Od roku 2010 provozujeme vlastní e-shop.
Aktuálně rozšiřujeme náš logistický tým a hledáme vhodné kandidáty na obsazení pozice:
Skladník/ Skladnice (ŘP sk. B)
Co u nás budete dělat?
Denní agenda:
Příprava objednávek pro závozy a e-shop: správnost vydaného zboží, kontrola kódů, množství a expirace (u potravin) dle dodacího listu
Příjem a zalistování zboží na sklad
Týdenní agenda:
Evidence pohybu zboží ze skladu na sklad: převod výdej/převod příjem
Transformace/rozvážení/výrobků
Reklamace: Kontrola zboží – nedoručené zásilky, vrácené balíky, záměna zboží
Převoz zboží mezi sklady
Kontrola a péče o sklad – dle potřeby/průběžně
Inventury a předání informací ke srovnání v systému
Kontrola min. trvanlivosti
Doplňování a uspořádání zboží (lepení štítku) a udržovaní pořádku a čistoty (pravidelný úklid skladu)
Pozice Vám sedne pokud:
Máte předchozí zkušenost s prací skladníka
Jste zodpovědný/á, umíte pracovat samostatně
Jste pečlivý/á, máte smysl pro detail a pořádek
Ovládáte práci s počítačem
Jste zkušený řidič (sk. B)
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Nabízíme: ·
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zázemí česko-italské rodinné firmy – s tím souvisí neomezené množství dobré italské kávy
Zaměstnanecké slevy na náš sortiment
Multisport Karta
Stravenkový paušál
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?