- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kontakt: e-mail přes zobrazit tel. číslo
,Broker Consulting je jedna z největších společností s finančními a realitními službami v České republice a na Slovensku. Pomáháme lidem s jistotou zvládat osobní cíle a velká životní rozhodnutí. Inspirujeme naše klienty i spolupracovníky k růstu a finanční nezávislosti.
Do našeho rozrůstajícího se týmu hledáme nové zajímavé kolegy/kolegyně na pozici FINANČNÍ KONZULTANT/KA
Co Vás u nás čeká?
Budete poskytovat našim klientům profesionální poradenství v oblasti realit a/nebo financí a bankovních služeb a navrhovat optimální řešení jejich finančních potřeb
Pravidelná servisní péče o klienty
Oslovování nových klientů a budování dlouhodobých vzájemných vztahů
Sebevzdělávání, profesní a osobnostní rozvoj
Co k naší spolupráci potřebujete?
Min. SŠ s maturitou
Čistý trestní rejstřík
Obchodní a komunikační dovednosti, schopnost empatie
Chuť pracovat a učit se novým věcem Příjemné vystupování a pozitivní energii
Pro koho je pozice vhodná?
Jestli máte zkušenosti v oboru finance/realit/obchod, nadstandardně Vás oceníme
Jste absolventem nebo přemýšlíte o změně oboru? Vše Vás naučíme a pomůžeme nastartovat Vaši kariéru v oboru, který jako jeden z mála přináší v dnešní době jistotu
Uvažujete-li, jak skloubit rodinu a práci, u nás se určitě domluvíme
Co Vám můžeme nabídnout?
Kompletní systém vzdělávání a zapracování, podpora zkušených a ochotných kolegů
Velmi atraktivní finanční ohodnocení
Kariérní růst dle předem jasně stanovených podmínek
Prostor pro realizaci vlastních nápadů
Flexibilní začátek/ konec pracovní doby
Spolupráci na HPP, IČO
Práce je vhodná i pro absolventy
Nástup možný ihned nebo po dohodě
Benefity: dovolená navíc
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?