- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Popis pracovní činnosti: Komplexně zajišťuje investiční činnost spojenou se všemi nemovitými či movitými objekty a s nimi souvisejícím majetkem ve vlastnictví statutárního města Liberce, jejichž garantem je odbor ekologie a veřejného prostoru (dětská hřiště a sportoviště, veřejně přístupná zeleň, drobné památky, vodní toky apod.). Zajišťuje předprojektovou a projektovou přípravu staveb, realizaci staveb, přejímku staveb od dodavatelů a vlastní kolaudaci. Provádí přípravu výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Vykonává věcnou a cenovou kontrolu staveb, sleduje postup a zabezpečuje realizaci staveb. Připravuje návrhy smluv a jejich dodatků v oblasti přípravy a realizace stavebních akcí. Provádí příjem, evidenci a vyřizování žádostí a peticí obyvatel města Liberec nebo firem ve věcech realizace investičních akcí, přebírá majetek po jeho rekonstrukcích a obnovách včetně sledování záručních lhůt, uplatňování reklamací, sankcí a pokut. Zajišťuje dozor nad prováděním staveb v rámci své působnosti, provádí pravidelné kontroly. Zabezpečuje inženýrskou činnost a nutnou koordinaci při provádění oprav nebo rekonstrukcí spravovaného majetku.
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Platové zařazení: 9. platová třída + osobní příplatek po zkušební době.
Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou, k náhledu zde Benefity.
Pracovní poměr: na dobu určitou, po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené. Nástup je možný ihned, případně dle dohody.
Předpoklady pro výkon funkce: státní občanství České republiky (případně i cizí státní občanství s trvalým pobytem v České republice), dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.
Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
Vítána je předchozí praxe v oblasti investic a údržby veřejně přístupné zeleně, dětských hřišť a sportovišť, drobných památek, vodních toků, skalních masivů, apod. dále znalosti a orientace v místopisu města Liberce.
Pracovní pozice je vhodná též pro absolventy.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: – aktuální životopis; – výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; – ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie. Přihlášku i osobní dotazník si můžete stáhnout zde Osobní dotazník a přihláška.
Lhůta pro podání přihlášky: 24. června 2024.
Způsob podání přihlášky: poštou na adresu: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC, personální oddělení, nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1 nebo osobně na podatelnu Magistrátu města Liberec (tel. zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo – 9).
Obálku označte textem: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU EKOLOGIE A VEŘEJNÉHO PROSTORU.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče.
Vrácení písemných materiálů poskytnutých k výběrovému řízení: po skončení výběrového řízení si uchazeči mohou materiály osobně vyzvednout na personálním oddělení Magistrátu města Liberec nebo (po dohodě) jim budou zaslány poštou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?