- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POPIS POZICE:
Každodenní aktivní komunikace se zákazníkem
Řešení zákaznických, interních reklamací ve spolupráci s ostatními odděleními
Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění
Provádění interních auditů a účast na zákaznických auditech
Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům
Spolupráce na neustálém zlepšování v rámci svěřených projektů
POŽADAVKY:
SŠ/VŠ vzdělání technického směru
Aktivní znalost AJ , Uživatelská znalost PC a MS Office
Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou
Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou
Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací je výhodou
Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou, Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou
Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, proaktivní přístup
ŘP skupiny B a ochota cestovat
VÝHODOU:
Znalost SAP, APQP, IMDS
Praxe v oboru, Zkušenost se Škoda Auto
Certifikát auditora dle VDA 6.3
NABÍZÍME:
Služební telefon a notebook
Stabilní zázemí úspěšné a rozvíjející se nadnárodní společnosti
Hlavní pracovní poměr, pružná pracovní doba – 7,5 hod. denně
Odpovídající mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností, Osobní výkonnostní odměna podle hospodářských výsledků
Účast na projektech společnosti, možnost profesního růstu a vzdělávání, Odborná školení a jazykové kurzy
Odměna za zlepšovací návrhy a záchyty
Odměna za pracovní výročí a životní výročí, příspěvek při narození dítěte, odměna bezpříspěvkovým dárcům krve
25 dní dovolené za kalendářní rok
Příspěvek na obědy, Stravování: chlazenkové, nápojové a coffee automaty, sodastream
Příspěvek na Multisport kartu
Životopisy prosím zasílejte na adresu:
e-mail přes , Tel.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?