Inženýr Kvality

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

OMRZELY VÁS NABÍDKY DO AUTOMOTIVE? DEJTE SVÉ KARIÉŘE GRÁDY! NOVÝ INVESTOR VYHLEDÁVÁ TÝMOVĚ LADĚNÉ ZAMĚSTNANCE NA POZICI INŽENÝR KVALITY, JEHOŽ ODPOVĚDNOSTÍ JE:

  • asistence při vývoji a implementaci kvalitativních procesů
  • analýza kořenových příčin s doporučením rozvoje
  • reportování výsledků
  • vyhodnocování reklamací
  • monitoring výrobních trendů
  • následné sestavování akčních plánů
  • spolupráce s oddělením kvality, nákupu i externími dodavateli
  • analýza vybavení, procesů a vytíženosti
  • participace na interních či externích auditech

POŽADAVKY:
Asistent/-ka manažera kvality splňuje následující předpoklady:

  • 3–5 let zkušeností s kvalitou
  • komunikativní anglický jazyk
  • znalost principů, metod a postupů souvisejících s kvalitou
  • porozumění ISO 9000
  • schopnost řešit klíčové oblasti pomocí statistiky
  • vynikající komunikační, prezentační a mezilidské vztahy
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • znalost SPC a GMP
  • odhodlání „být součástí řešení“
  • znalost Lean Six Sigma výhodou

BENEFITY:

  • 25 dní dovolené
  • roční bonusy
  • 80Kč/den stravenka
  • příspěvek na penzijní pojištění

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

analýza audit auto asistence zkušenost