- 39 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Jaklovecká 1379/9, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava
V případě, že Vás naše nabídka zaujala a máte o pozici zájem, není nic jednoduššího než nám dát vědět a zaslat svůj životopis na následující emailovou adresu: e-mail přes
Společnost Data Servis je jedničkou v mezinárodních průzkumech na trhu gastronomických podniků (HORECA segment). Spolupracujeme s předními společnostmi působícími na trhu gastronomie, pomocí průzkumů trhu monitorujeme nejnovější trendy v gastronomii a podporujeme obchodní aktivity našich klientů. Na trhu gastronomie a průzkumů trhu působíme již téměř 20 let a v rámci rozšiřování našeho týmu v současné době hledáme novou posilu týmu na pozici:
Co bude Vašim úkolem a co se od Vás očekává?
"zajímat se především o data, ale samozřejmě i o naše klienty a trh gastronomie
"zajišťovat přesná data z průzkumů pro naše klienty
"připravovat adekvátní vizualizované výstupy pro klienty a tyto následně prezentovat
"práce s vyspělými interními nástroji pro zpracování dat
"spolupráce na širokém spektru výzkumných projektů
"tvorba podkladů nejen pro PR materiály (např. newslettery)
"monitoring gastronomických zařízení v terénu
Čím nás zaujmete?
„práce na PC pro Vás není v žádném případě cizí
"tykáte si s kancelářským balíčkem MS Office a Excel je Vaše tajná láska (pokročilé funkce Excelu Vás doučíme)
"máte hlavu plnou nápadů a energii posouvat věci dále
"význam slov "zodpovědnost“ a „pečlivost“ nemusíte hledat ve slovníku cizích slov
"nebojíte se výzev a nové, náročné požadavky klientů jsou pro Vás příležitostí jak se posunout dále
"máte přehled o gastronomických zařízeních a rádi řídíte auto
"rozumíte anglickému jazyku a jste schopni orientovat se v základních anglických pojmech
"rádi pracujete v kolektivu a spolupracujete s ostatními
A co pro Vás máme my?
"práci pro stabilní a renomovanou společnost v oblasti průzkumů trhu
"práci pro významné klienty působící (nejen) na trhu gastronomie
"práci a zkušenosti v dynamicky se rozvíjejícím oboru
"příjemné pracovní prostředí a přátelský tým, jehož členové budou vždy připraveni Vám pomoci
"práci v příjemné, klidné lokalitě 5 minut od centra Ostravy
"částečně pružnou pracovní dobu, možnost home-office a další benefity
"odměnu odpovídající výkonu
"pravidelné neformální firemní akce
Informace o zpracování Vašich osobních údajů, o lhůtách uchovávání Vašich osobních údajů a o výkonu Vašich práv v souladu s požadavky GDPR naleznete na www.data-servis.eu/gdpr
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?