- 50 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek

PRACOVIŠTĚ: Krajská pobočka ÚP ČR v Pardubicích – Kontaktní pracoviště ve Svitavách
NÁPLŇ PRÁCE: výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech státní správy včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, jednání s klienty
POŽADAVKY: vysokoškolské vzdělání – bakalářský nebo magisterský studijní program, obor právo, výhodou: znalost agendy zaměstnanosti a nepojistných sociálních dávek, dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), výhodou: řidičský průkaz sk. B, samostatnost, schopnost týmové práce, práce s lidmi, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
NABÍZÍME: platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružnou pracovní dobu – plný úvazek, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím, služební poměr na dobu určitou (zástup za zaměstnance na rodičovské dovolené), nejdéle však do 05.08.2022 (s perspektivou následně možného služebního poměru na dobu neurčitou), se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění, předpokládaný nástup 01.07.2021
KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 07.06.2021 na e-mailovou adresu
. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na
výběrovém řízení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?