- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

místo výkonu práce : Bruntál, nám. Míru 17
Požadovaná profese: Manažer pobočky/teamleader
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech (42220)
Počet volných míst: 1
Pracoviště a kontakty
Firma: SMS finanční poradenství, a.s., IČ 25381512
Pobočka: Bruntál 792 01, nám. Míru 47/17
Komu se hlásit: Tomáš Matyášek, e-mail e-mail přes
Tel.: zobrazit tel. číslo
Vlastnosti volného místa
Směnnost: Pružná pracovní doba
Pracovní úvazek: Plný
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr
Minimální stupeň vzdělání: SŠ s maturitou
Pracovní poměr: od 1.2.2017
Mzdové rozpětí: od 45 000 Kč do 55 000 Kč po zapracování + flexibilní složka
Poznámka k volnému místu: Hledáme na naši pobočku kolegu, který se bude aktivně věnovat jejímu rozvoji a náboru nových spolupracovníků, jejich školení, rozvoji a bude zodpovídat za obchodní výsledky svěřeného teamu.
Požadujeme: Proaktivní přístup a ochotu se neustále vzdělávat, SŠ vzdělání, praxe ve finančním odvětví výhodou, trestní bezúhonnost, flexibilita, samostatnost, ŘP sk. B, znalost MS Office, Excel, Word.
Nabízíme:Vysoce nadstandardní ohodnocení, karierní růst, vzdělávání v oboru financí, služební NTB,kancelář, firemní tarif,firemní auto a motivační soutěže.
Společnost s unikátním know-how, které vytváří zázemí schopným a samostatným uchazečům, kariérní postup zabezpečen vlastní aktivitou, seberealizace je samozřejmostí. Hledáme komunikativní, výstižné a příjemné vystupování.
V případě zájmu zašlete prosím strukturováný životopis s fotkou na email e-mail přes
Z : 9.1.2017 A : 2.3.2017
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?