- 43 000 – 51 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt se zaměstnavatelem emailem.
Nastavovat a provozovat stroje tak, aby byla udržena dobrá kvalita vyráběných plechovek (v souladu se stanovenými jakostními a technologickými parametry).
• Zajišťovat plynulý provoz výrobních strojů a udržovat je v odpovídajícím technickém stavu. 1. Kontrola, že všechny plechovky procházející z tiskárny jsou vhodné pro hladký provoz následujících strojů.
2. Zodpovědnost za 100% dodržování plánu vzorkování a standardu pro tiskový proces.
3. Provádění všech testů kvality a funkčnosti (parametry laku, vizuální kontroly) a v případě potřeby provedení okamžitých opatření
4. Provádění výměnu zakázky v minimálním čase a udržuje standardy zakázky podle schválených standardů zakázky.
5. Kontrola, zda stroje nevykazují závady a v případě potřeby umět opravit.
6. Splnit cíl směnové výroby a zlepšit výkon stroje se snížením odpadovosti
7. Koordinovat činnost operátorů v oblasti tiskárny
8. Převzetí plné odpovědnosti za hladké a přesné změny velikosti a uvedení do provozu tím, že budete dodržovat standardní postupy a zajistíte, aby části přestavby byly čisté a kompletní v rámci přípravy na další změnu.
9. Aktualizace záznamů v interním systému pro spotřebu materiálu, údržbu, vizuální kontroly, záznamy o znehodnocení, HACCP atd.
11. Zúčastnění se porad při předávání směny
12. Spolupráce s týmy z okolních strojů
13. Spolupráce s podpůrnými odděleními (údržba, nástrojárna)
14. Zajištění správného nastavení dekorátoru, pece.
15. Denní provádění preventivní kontroly celého stroje
16. Kontrola spotřeby barev, desek chemikálií, laků.
17. Udržovat čistý a uklizený pracovní prostor (je nutné přísně dodržovat systémy 5S, GMP ISO, IMS, WCM a HACCP a BRC).
18. Školení nových zaměstnanců a případně osoby mimo společnost. tj. agenturní pracovníci a/nebo dodavatelé na stroji

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.