- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charita České Budějovice je nestátní neziskovou církevní organizací, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcí.
Popis pracovní pozice: zpracování plánu zajištění každoroční Tříkrálové sbírky pro Charitu České Budějovice; organizace a koordinace Tříkrálové sbírky v Českých Budějovicích a okolních obcích; spolupráce s hlavním koordinátorem Tříkrálové sbírky v Českobudějovické diecézi; komunikace se zástupci obcí a farností ve svěřeném regionu; vedení dokumentace Tříkrálové sbírky; koordinace propagace a medializace sbírky; aktivní vyhledávání nových cest rozvoje; příprava a realizace projektů podpořených z Tříkrálové sbírky; péče o dárce a donátory Charity České Budějovice.
Požadujeme: min. ukončené středoškolské vzdělání; zdravotní způsobilost a bezúhonnost; praktické a samostatné myšlení; znalost práce v MS Office (MS Excel, Word); pečlivost, samostatnost, flexibilitu, loajalitu; vynikající komunikační dovednosti, příjemné vystupování; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič); manažerské a organizační dovednosti; zkušenosti s koordinací projektů výhodou.
Nabízíme: služební telefon, notebook; 5 týdnů dovolené, 2 dny sickdays; smysluplnou práci na plný úvazek; příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní společnosti; možnost dalšího pravidelného vzdělávání; výše mzdy od 31 000 Kč (zvýšení po zapracování v návaznosti na výsledky, odměny).
Nástup: ihned.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na adresu , Andrea Čechová, tel.: zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.