- 21 500 – 30 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charita České Budějovice je nestátní neziskovou církevní organizací, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcí.
Popis pracovní pozice: zpracování plánu zajištění každoroční Tříkrálové sbírky pro Charitu České Budějovice; organizace a koordinace Tříkrálové sbírky v Českých Budějovicích a okolních obcích; spolupráce s hlavním koordinátorem Tříkrálové sbírky v Českobudějovické diecézi; komunikace se zástupci obcí a farností ve svěřeném regionu; vedení dokumentace Tříkrálové sbírky; koordinace propagace a medializace sbírky; aktivní vyhledávání nových cest rozvoje; příprava a realizace projektů podpořených z Tříkrálové sbírky; péče o dárce a donátory Charity České Budějovice.
Požadujeme: min. ukončené středoškolské vzdělání; zdravotní způsobilost a bezúhonnost; praktické a samostatné myšlení; znalost práce v MS Office (MS Excel, Word); pečlivost, samostatnost, flexibilitu, loajalitu; vynikající komunikační dovednosti, příjemné vystupování; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič); manažerské a organizační dovednosti; zkušenosti s koordinací projektů výhodou.
Nabízíme: služební telefon, notebook; 5 týdnů dovolené, 2 dny sickdays; smysluplnou práci na plný úvazek; příjemné pracovní prostředí, zázemí stabilní společnosti; možnost dalšího pravidelného vzdělávání; výše mzdy od 31 000 Kč (zvýšení po zapracování v návaznosti na výsledky, odměny).
Nástup: ihned.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na adresu , Andrea Čechová, tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?