Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí

Olomouc
33.280 – 35.770 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
(pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: zajišťování úkolů vyplývajících z přípravy, vyhlášení, administrace, realizace a vyúčtování dotací poskytnutých z rozpočtu Olomouckého kraje v oblasti sociální, zajišťování komunikace s žadateli o dotaci, administrace smluv a jejich zveřejňování a vyplácení finančních prostředků
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání VŠ
  • obor vzdělání : ekonomika výhodou
  • znalosti oboru : zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou
  • praxe ve veřejné správě : výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou

Další požadované dovednosti:

uživatelská znalost PC (MS Office)
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 24. 3. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí oddělení: Ing. Martina Bernátová
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Olomouc Olomouc
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. listopadu
KTtopinstal, s.r.o. | KTtopinstal, s.r.o. | Třebotov Třebotov
  • do 21 900 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 22. února
Martin Kolek s.r.o. | Martin Kolek s.r.o. | Petrovice u Karviné Petrovice u Karviné
  • do 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 22. února
UNI HOBBY, a.s. | UNI HOBBY, a.s. | České Budějovice České Budějovice
  • 22 000 – 24 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. února
Martin Považan | Martin Považan | Všeruby, Plzeň-sever Všeruby, Plzeň-sever
  • do 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. února
Základní škola Ludvíka Svobody a Mateřská škola Rudíkov, příspěvková organizace | Základní škola Ludvíka… | Rudíkov Rudíkov
  • 21 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. února
Kigi park, s.r.o. | Kigi park, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. února
Chung Nguyen Thuy | Chung Nguyen Thuy | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • do 21 300 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. února
Praha Trans s.r.o. | Praha Trans s.r.o. | Břevnov, Praha Břevnov, Praha
  • 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. února
DEGA CZ s.r.o. | DEGA CZ s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • do 25 376 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. února
HAPPY NOODLES s.r.o. | HAPPY NOODLES s.r.o. | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. února
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. března
Swiss Automotive Group CZ s.r.o. | Swiss Automotive Group CZ s.r… | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
Lead - Project Advices s.r.o. | Lead - Project Advices s.r.o. | Brno Brno
  • 70 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března
Bodhi Thai s.r.o. | Bodhi Thai s.r.o. | Poděbrady III, Poděbrady Poděbrady III, Poděbrady
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. března
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. března

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

na dobu neurčitou zájem
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT