- Plný úvazek

Pro sjednání osobní schůzky je nutná telefonická domluva předem!!
Do našeho sales týmu hledáme account managera se zkušeností s prací v oblasti e-commerce nebo informačních technologií, který nám pomůže co nejefektivněji distribuovat náš unikátní produkt – ecommerce řešení Retailys!
Jsme česká technologická společnost, která umožňuje prodejcům expanzi jejich online podnikání do celého světa. Díky nám mohou prodejci v jedné přehledné administraci Retailysu vlastnit neomezené množství českých i zahraničních e-shopů a napojit se na globální marketplaces (např. Amazon, eBay,…). Získali jsme již řadu ocenění, jako například Digitální firma roku 2019, rosteme meziročně na 200% a každý měsíc naši prodejci díky našemu řešení prodají zboží za desítky milionů korun!
Co u nás budeš dělat?
" spolupráce se skvělými kolegy na rozvoji našeho produktu
" představování nových funkcionalit Retailysu stávajícím i novým zákazníkům
" aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
" první komunikace s potencionálními klienty
Jak si tě představujeme?
" dobré komunikační schopnosti
" samostatnost, zvídavost a zapálenost pro e-commerce a obchod
" obchodní empatii směrem ke klientovi
" praxe v oblasti obchodu či e-commerce
" V případě znalosti cizího jazyka (zejména AJ) možnost zaměřit se i na naši zahraniční klientelu!
Výhodu budeš mít pokud:
" řidičský průkaz skupiny B.
" anglický nebo německý jazyk na komunikační úrovni
" praxe v oblasti ecommerce či správou e shopu
Zaměstnanecké výhody:
práce v mladém a různorodém kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení, odměny za vynaložené úsilí, možnost pracovat na home office nebo v jedné z našich kanceláří, firemní a teambuildingové akce, školení, výuka angličtiny, zájezdy na zahraniční konference.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?