- 41 500 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: Louny , Průmyslová 2729
Pracovní náplň: zabezpečení komunikace se zahraničními dodavateli, komunikace s přepravci, příprava dokumentů pro výběrová řízení, evidence pošty a firemních dokumentů, organizace pracovních cest, zajištění provozu kanceláří
Požadavky zaměstnavatele: středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání se zaměřením na administrativu a ekonomii, AJ na velmi dobré úrovni písmem i slovem, aktivní používání programů Microsoft Office, ŘP skup. B, zodpovědnost, samostatnost a dobré komunikační vlastnosti
zaškolení, ohodnocení na základě výsledků, práce v dobrém kolektivu, možnost prof. růstu
kontakt: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.