- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt: Štaif Petr Bc. DiS., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Prvotní kontakt e-mailem, neposílat na doporučenky.
Náplň práce: Vedoucí kanceláře školy řídí a koordinuje činnosti kanceláře ředitele školy. Odpovídá za vedení příslušných agend, vyřizuje základní korespondenci ředitele školy, komunikuje se zaměstnanci, plánuje a organizuje úkoly ředitele a poskytuje mu administrativní podporu. Pořizuje zápisy z porad a jednání, sjednává a připravuje k těmto účelům příslušné podklady.
Požadavky na uchazeče: Praktická orientace ve školské problematice. Schopnost zodpovědné a samostatné práce v agendě vedení povinné školní dokumentace, základní orientace v účetních předpisech, zkušenost s dotacemi ve školství výhodou. Dobrá znalost práce na PC s důrazem na kancelářský sw Office. Dobré vystupování, komunikační dovednosti a vedoucí schopnosti. Znalost cizích jazyků (AJ, RU) výhodou
Nabízíme: Možnost flexibilního pracoviště (kancelář/domov) a flexibilní pracovní doby, příplatky k základní mzdě formou kariérního řádu, závodní stravování zaměstnanců a další benefity – MultiSport karta, firemní akce, apod. Možnost využít služebního vozu nebo svozu školním autobusem. Přátelský kolektiv a příjemné prostředí našich škol.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?