- 20 800 – 22 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Kočí
Rychle rostoucí rodinná firma RESSED s.r.o., působící téměř 15 let na trhu sedacího nábytku pro státní i soukromý sektor, hledá do svého týmu novou posilu na pozici:
Obchodní referent/referentka na HPP
Koho hledáme?
Komunikativní, samostatnou, spolehlivou, cílevědomou, proaktivní a pečlivou posilu týmu.
Co Vás čeká?
komunikace s klienty (emailová, telefonická i osobní)
příprava nabídek, vedení obchodních případů v CRM systému
příprava a osobní účast na veletrzích, kongresech – nutnost přespání mimo domov
psaní textů a vkládání produktů na web
správa sociálních sítí
příjem a odesílání dopisů/balíků na poštu
aktualizace informací u produktů na prodejně
osobní návštěvy klientů za účelem získání referencí
Jaké jsou naše požadavky na nového člena týmu?
minimálně SŠ vzdělání
příjemné vystupování
řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
perfektní znalost českého pravopisu
uživatelská znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel, internet, …)
anglický jazyk min. na úrovni B1 (mírně pokročilý)
zkušenost s formální obchodní korespondencí
Co u Vás oceníme?
praxe na obdobné pozici
zkušenosti s obchodní činností online i z „očí do očí“
zkušenost s reklamní grafikou
kreativita při psaní reklamních textů
další cizí jazyky
Co můžeme nabídnout?
jistotu práce ve stabilní české společnosti
nerutinní práci v mladém a přátelském kolektivu
možnost zapojit se při tvorbě strategie obchodu a produktového portfolia
možnost kariérního posunu na vyšší platovou pozici
„klouzavou“ pracovní dobu dle vzájemné dohody
2 dny indispoziční volno
nástupní plat 30 000 Kč pro první rok
firemní akce pro zaměstnance, sportovní aktivity
Pro koho je pozice vhodná?
Uvítáme nového člena/členku týmu nejen se zkušenostmi z korporátu na pozicích – péče o zákazníky, ale i absolventy. Zkušenosti nejsou tak důležité, jako proaktivita, ochota pracovat a učit se novým věcem.
Nástup možný od 1.7.2025, případně dle dohody.
Své životopisy, případně motivační dopisy, zasílejte na email e-mail přes
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.