- 21 500 – 30 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PP na dobu určitou s možností prodloužení
Požadované vzdělání: vysokoškolské, vyšší odborné – podle zákona č 108/2006 Sb. o sociálních službách (sociální a charitativní práce, sociální pedagogika, zdravotně sociální, sociálně právní, výhodou je kombinace se středním zdravotnickým vzděláním – registrovaná sestra, psychiatrická sestra) nebo středoškolské + kvalifikační kurz pro práci v sociálních službách (pracovník v sociálních službách).
Další požadavky: bezúhonnost, zdravotní způsobilost, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řízení motorového vozidla), znalost práce na PC (Internet, MS Word).
Praxe v oboru výhodou- uvítáme kontakty na reference z předchozího zaměstnání, stáže či dobrovolnické činnosti.
Osobní předpoklady: schopnost týmové práce, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, empatie, komunikační dovednosti, zájem pracovat s lidmi s duševním onemocněním.
Popis pozice: přímá práce s klientem- mapování potřeb, individuální plánování, nácvik dovedností, poradenství, zprostředkování služeb, sociálně terapeutické a aktivizační činnosti, doprovod, spolupráce se sociální sítí klienta, veřejnými službami, vedení dokumentace, administrativa související se službou.
Nabízíme: zajímavou práci v malém kolektivu; možnost pravidelných intervizí a supervizí; možnost podílet se na směřování organizace a profesního růstu; možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje.
Místo výkonu práce: České Budějovice.
Nástupní mzda pro sociálního pracovníka: 27.000 Kč, po zapracování zvýšení
Nástupní mzda pro pracovníka v sociálních službách: 25.000 Kč, po zapracování zvýšení
Informace o výběrovém řízení: Životopis a motivační dopis posílejte e-mailem na adresu: e-mail přes do 21. 8. 2022, do předmětu uveďte: VŘ sociální pracovník/pracovnice. Pohovor s vybranými uchazeči proběhne v druhé polovině srpna 2022.
Nástup možný od 1. 9. 2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?