- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charakteristika pozice:
Spolupracuje na pořízení územní energetické koncepce města v souladu s obecně závaznými předpisy, kontroluje její naplňování, poskytuje informace a podklady pro tvorbu koncepčních dokumentů vztahujících se k územní energetické koncepci na úrovni města, kraje nebo státu. Usměrňuje organizace řízené městem a městskými částmi při výstavbě, rekonstrukci a obnově energetických zařízení tak, aby jejich činnost byla v souladu s celoměstskými zájmy. Provádí specializované činnosti při zajišťování centralizovaného nákupu elektrické energie a zemního plynu pro objekty města včetně výběru dodavatelů v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy MMB. Spolupracuje na řízení a koordinaci činnosti energetického hospodaření v organizacích města a MČ a na monitoringu spotřeb energií s užitím moderních systémů na bázi výpočetní techniky a vedení databáze spotřeb energií v objektech města a MČ.
Bližší informace o druhu práce Vám podá: Mgr. Martin Košťál, tel.: zobrazit tel. číslo ,
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
" vyšší odborné vzdělání,
" znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané činnosti, zejména:
zákon č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů,
vyhláška č. 50/1978 Sb., o odborné způsobilosti v elektrotechnice, ve znění pozdějších předpisů,
" velmi dobrá znalost práce na PC – Word, Excel, Internet, Outlook,
" velmi dobrý písemný a ústní projev,
" dobré komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, odpovědnost, flexibilita, samostatnost.
Dále výhodou:
" oprávnění k pracím dle § 5 vyhlášky č. 50/1978 S., o odborné způsobilosti v elektrotechnice, ve znění pozdějších předpisů,
" zkušenosti z oblasti energetiky, energetického managementu, tvorby Průkazu energetické náročnosti budovy (PENB), energetických auditů, posuzování energetické náročnosti objektů,
" praxe s posuzováním velikosti jističů, vhodnosti distribučních sazeb, sjednocování odběrových míst elektřiny, energetických prohlídek budov, apod.,
" komunikativní znalost světového jazyka (angličtina, němčina nebo francouzština).
Celý text výběrového řízení, přehled dokladů potřebných pro zařízení mezi uchazeče o obsazení pozice a způsob předání dokumentů je dostupný na: https://www.brno.cz/no_cache/obcan/volnamistaavyberovarizeni/volna-mista-magistrat/
" možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy),
" výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna,
" 5 týdnů dovolené,
" 4 dny indispozičního volna (sick days),
" závodní stravování,
" a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, příspěvek na ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?