- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Stručná charakteristika náplně práce: sociální práce v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež,
zaměření primárně na cílovou skupinu dětí ve věku 6 –14 let, které jsou ohroženy rizikovými projevy chování nebo žijí rizikovým způsobem života, administrativa související s poskytovanými službami, spolupráce s rodiči, školami a návaznými institucemi, další činnost spojená s realizací programu Klubu pro mladší, práce probíhá převážně v odpoledních hodinách.
Vzdělání: minimálně středoškolské s maturitou, vzdělání v sociální oblasti výhodou
Požadujeme: trestní bezúhonnost, schopnost navazovat vztahy s klienty, schopnost empatie, schopnost otevřené komunikace s klienty na různá témata se zohledněním jejich věku, přijímání klientů napříč celým spektrem cílové skupiny (nediskriminační chování), schopnost spolupráce a komunikace v týmu, umění přijímat a poskytovat zpětnou vazbu, kreativitu a flexibilitu, schopnost sebereflexe a práce na sobě, znalost vlastních hranic a schopnost zacházení s nimi, znalost práce na PC (Word, Excel, práce s internetovou sítí), orientace v zákoně 2006/108 Sb. o sociálních službách a Standardech kvality sociálních služeb.
Výhodou: zkušenost v oboru či z práce s dětmi a mládeží, hra na hudební nástroj či jiné tvůrčí činnosti.
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí, odborné zaškolení, vstřícnou personální politiku a kulturu organizace, kreativní zaměstnání, práci v profesionálním týmu, práce pod supervizí, další vzdělávání v oboru.
Obsah přihlášky: strukturovaný životopis, vyplněný dotazník, motivační dopis v rozsahu max. A4, prohlášení uchazeče v následujícím znění: Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Kontakt: Pavla Kohelová, e-mail: e-mail přes , tel: zobrazit tel. číslo
Zájemci mohou zasílat přihlášky do výběrového řízení e-mailem nejpozději do 20.1.2017. Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru, který se bude konat dne 26.1.2017 v prostorách komunitního centra Cheiron T. Nástup možný od 1.2.2017. Další informace o naší organizaci a poskytovaných službách naleznete na www.cheiront.cz. Po telefonické dohodě je možná osobní návštěva. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?