- 150 000 – 180 000 Kč
- Plný úvazek
komunikační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o odolnost vůči stresu o schopnost
rychle se adaptovat na nové situace; odpovědnost o technické zkušenosti výhodou o technickoadministrativní zkušenosti výhodou o zkušenost se vzdálenou správou a údržbou systémů o schopnost
efektivně hledat řešení problémů; samostatnost o kreativní a kritické myšlení o schopnost zaměřovat se
na detail o zkušenosti s reportingem a tvorbou analýz o na nic z uvedeného není nutná certifikace
Souhlas zaměstnavatele s zaměstnaneckou kartou.
Kyndryl Client Center, s.r.o.
Přízova 526/5
602 00 Brno
IČO: 26244535
Datová schránka: pyibcfs
Další informace:
GPS: 49.1898185,16.6160481,
S-JTSK: -597596.92 -1161426.80,
RUIAN: 78478111
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.