- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Týnec nad Sázavou
Požadujeme: SŠ/SOU technického směru
Min. 3 roky praxe na obdobné pozici
Zkušenosti s vedením týmu podmínkou
Řídící a organizační schopnosti
Znalost AJ/NJ na komunikativní úrovni
MS Office – pokročilá úroveň
Řidičský průkaz sk. B
Náplň práce: řízení menšího týmu oddělení kontroly; plánování a provádění výrobkových auditů; spolupráce při řešení zákaznických reklamací; spolupráce při tvorbě dokumentace; dohled nad dodržováním kontrolních činnosti předepsaných Plánem kontroly a řízení; řešení interních vad přijímání, nápravných opatření k jejich odstranění; dohled a vymáhání plnění stanovených NO; provádění školení v oblasti kvality
Nabízíme: perspektivu v úspěšné, dynamicky se rozvíjející společnosti , práce na plný úvazek, nástup možný dle dohody, možnost dalšího profesního vzdělávání, motivující finanční ohodnocení, uplatnění znalosti cizího jazyka, možnost firemního vozidla i pro soukromé použití
První kontakt: e-mailem, telefonicky

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.