- Plný úvazek
Popis pracovního místa
• plnění požadavků a očekávání zákazníků
• zadávání zakázek do informačního systému, práce s rámcovými objednávkami
• komunikace s oddělením R&D (vývoj) a zadávání změnových řízení do systému
• komunikace se zakázkovým oddělením a dopravou
• spolupráce na plnění cílů oddělení a společnosti
• podpora obchodních zástupců při pracovních cestách, předávání informací zákazníkům na základě pokynů obch. zástupců
• vzájemná zastupitelnost po dobu nepřítomnosti kolegů na stejné pozici (dovolené, nemoc)
Požadujeme:
- • SŠ vzdělání
- znalost NJ nebo AJ v písemné formě
- • praxe a zkušenosti s prací v obchodním oddělením výrobní společnosti výhodou, nicméně možno i absolvent
- • dobrá uživatelská znalost MS Office
- • časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
- • organizační a komunikační schopnosti
- • kreativní a iniciativní přístup k práci
- • odolnost vůči stresu
- • logické myšlení
Nabízíme:
- • nástup možný ihned
- • smlouvu na dobu neurčitou
- • možnost uplatnění znalosti cizích jazyků a další vzdělávání v cizích jazycích, možnost seberealizace v obchodním oddělení
- • zajímavou a zodpovědnou práci ve 100%-ně exportní společnosti
- • pružnou pracovní dobu
- HYDRA a.s., Průmyslová 1110, 506 01 Jičín
- Motivační dopis a životopis posílejte prosím e-mailem na adresu e-mail přes . Více informací o společnosti naleznete na www.hydra-components.com, případně Vám je rádi podáme na tel.: zobrazit tel. číslo



