- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Komplexní vedení účetnictví tj. faktury přijaté, vystavené, účtování banky, pokladen, mezd (dle výstupů mzdové účetní, dohadné položky a další běžné účetní případy, skladové účetnictví. metodické vedení a řízení týmu účtárny, zodpovědnost za chod celého oddělení, zpracování měsíční účetní závěrky, DPH, KH a statistických výkazů, pravidelné inventury dohodnutých účtů, dodržování účetních a daňových principů a zákonů, komunikace se státní správou, spolupráce s auditorem a daňovým poradcem, příprava podkladů pro roční závěrku a daňové přiznání.
Požadujeme dostatečnou praxi na podobné pozici, zvládnout požadovanou pracovní náplň v kvalitě a čase, schopnost vést a koordinovat menší účetní tým, unést zodpovědnost za celou agendu.
Chuť zlepšovat se a zdokonalovat procesy, znalost úč. systému MRP výhodou (ne podmínkou), min základní znalost Excelu.
Odpovídající finanční ohodnocení, možnost seberealizace, zázemí stabilní firmy s 30 letou tradicí, odborný růst, stravenky, výrazné slevy na nákup nábytku a prodávaného sortimentu, další benefity dle dohody.
kontakt na e-mail, nebo osobně v UH
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?