- 35 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) – poté možné prodloužení. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden, 12-ti hodinové směny vč. víkendů a svátků (19:00–7:00 h). Náplň práce: provoz recepce a reprezentace hotelu a jeho služeb, podávání informací o hotelu a o zajímavostech v okolí, práce v hotelovém systému, řešení stížností a požadavků hostů, úzká spolupráce s oddělením housekeeping, odpovědnost za svěřené finanční prostředky, kontrola správnosti denní uzávěrky, zajištění natěžování místních poplatků. Požadujeme: organizační schopnosti a dovednosti, smysl pro detail, schopnost plynulé komunikace v češtině, velmi dobrá znalost AJ a NJ (další cizí jazyky výhodou), dobrá počítačová gramotnost, profesionální vystupování, komunikace, prozákaznický přístup, předchozí praxe na pozici „recepční hotelu“ vítána. Nabízíme: zaškolení je samozřejmostí, další firemní vzdělávání, práce v přátelském týmu profesionálů v krásném prostředí, benefity ve formě stravy, příspěvek na pracovní oblečení a v neposlední řadě péče o zaměstnance. Kontakt pro zájemce: e-mailem; pohovor bude probíhat v Mariánských Lázních (po předchozí domluvě s manažerem).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.