Úředník/ce - samostatný referent stavebního řádu, odděl. stavebního řádu, odboru výstavby a územního plánování

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Bruntál   Zobrazit na mapě
Firma Město Bruntál
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice
Hrubá mzda 25.000 – 35.000 Kč

Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:

Úředník/ce – samostatný/á referent/ka stavebního řádu,
oddělení stavebního řádu, odboru výstavby a územního plánování

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9. – 10.
nástup: možný ihned, příp. dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Další požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost,
  • řidičský průkaz sk. „B“ výhodou,
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou,
  • praxe ve státní správě, veřejné správě výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
Výkon agendy prvoinstančního pověřeného obecného stavebního úřadu podle § 13 odst. 1 písm. d) zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů ve správním obvodu stavebního úřadu Bruntál. Jedná se o vydávání povolení a opatření pro umístění, povolení a kolaudace staveb a další činnosti vyplývající z § 76 a násl. stavebního zákona.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 17. 12. 2023 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 1.12.2023

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Vrbno pod Pradědem
  • Domov pro seniory Vrbno, příspěvková…
  • 23 390 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. dubna
  • Krnov
  • STROJOSVIT a.s.
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. března
  • Rýmařov
  • RD Rýmařov s. r. o.
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Kdy máte nárok na odstupné a v jaké výši?

Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Poradíme, jak si vybrat práci, která vás bude bavit

Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Kde a jak si najít nejlepší brigádu a práci při studiu

Kde a jak si najít nejlepší brigádu a práci při studiu

Zodpovíme vaše dotazy ohledně brigád a práce, jak si najít tu nejlepší brigádu a co vše byste měli vědět o práci při studiu a praxi. Článek rozdělíme na dvě části, které spolu úzce souvisejí. V první části se budeme věnovat brigádám, praxím a v druhé části všeobecně práci při škole.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

AJ architekt benefit benefity Bor Bruntál činnost den dokumenty domov EU evidence HR IT měsíc město místo Most náležitosti narození nová nové obsah odpovědnost pečlivost plán plánování plat povolení pozice požadavky práce pracovní právo praxe řízení samostatnost sick day SOU stavebnictví tajemník uchazeč úřad uživatelská znalost vedoucí vhodné vydávání výkon vyšší vzdělání zaměstnání zařazení zdravotní zkouška znalost životopis agendy činnosti člen daný díl dohody dokument dovednost dovolené jazyk kov městské městský na dobu náležitost obor odbor odborné odborný oddělení odeslat osobní osoby se zdravotním postižením PC personální poměr PR právní program prohlášení předpis předpoklad případ příslušník přístup řidič stav stavební střední střední vzdělání údaj umístění uživatel výběr výběrové řízení zaměstnanci způsobilost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena