- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Kontakt: e-mailem e-mail přes
Příprava nabídek do výběrových řízení, příprava rozpočtů v programu KROS Plus, vytváření soupisů prací pro fakturaci staveb, poptávky nabídek na stavební práce a dodávku materiálů u subdodavatelů a jejich vyhodnocení.
Zpracování směnových listů a jejich rozpočtů u realizovaných staveb ve spolupráci se stavbyvedoucími, zpracování havarijních a povodňových plánů, vypracování zpráv pro kontroloní dny, vypracování závěrečných zpráv při předání stavby, zpracování provozních řádů, manipulačních řádů.
Zaměstnanecké výhody:
13. a 14. plat, roční bonus dle hosp. výsledků, služební notebook a telefon, příspěvek na penzijní pojištění, stravenková karta bez příspěvku zaměstnance v hodnotě 150 Kč, možnost práce z domova (home office).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.