- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kdo jsme?
Jsme vzdělávací a jazykové centrum jazz-com. Naše motto je „Vtáhneme vás do světa!“ Naším posláním je vzdělávat účastníky našich kurzů a školení ve firemním cizím jazyce a v manažerských dovednostech. Naším posláním je školit ve srozumitelném a jednoduchém jazyce, takže každá lekce a školení je spíše příjemným dobrodružstvím než rutinou. Kromě toho chceme, aby naši studenti a účastníci dosáhli svých cílů co nejrychleji, proto je účinnost jednou z našich nejvyšších priorit.
Koho hledáme?
Do vzdělávacího a jazykového centra jazz-com hledáme zodpovědnou koordinátorku. Pokud Vás baví komunikovat s lidmi, máte organizační schopnosti a lehce si poradíte s prací na počítači, je tato práce určená přímo Vám. Budeme od vás očekávat plnění úkolů s chutí a nasazením a dotahování věcí do konce. Na nás je vše Vám ukázat a podpořit Vás. Budeme rádi, když budete chodit s novými nápady a budete tak přispívat ke zlepšení chodu firmy.
Nabízíme: Klidné prostředí, odpovídající plat, vstřícného zaměstnavatele, nástup od 1. srpna, měsíční zaučení, služební telefon a počítač.
Hlavní pracovní činnosti:
• Zajištění administrativních a fakturačních úkolů firmy
• Kontakt s lektory a školiteli
• Komunikace s personalisty zákaznických firem, popřípadě s jejich managementem
• Příprava konference, workshopů a intenzivních kurzů
• Spolupráce na stávajících a nových projektech a produktech
• Koordinace příprav vzdělávacích příměstských táborů
• Korespondence, pošta
• Nákup potřebných kancelářských věcí
Požadujeme: Komunikativnost, znalost práce na PC (Excel, Word), příjemné vystupování, organizační schopnosti, znalost sítě LinkedIn, chuť se učit nové věci a zapojit se do týmových projektů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?