- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: zajištění služeb v zahraničí při poznávacích zájezdech pořádaných naší CK, organizace ubytování, letenek a dalších souvisejících služeb, zodpovědnost za přidělené zájezdy, vč. evidence klientů, správy plateb a odbavení zájezdů
POŽADUJEME: Dobrou znalost práce na PC, včetně MS Excel. Odpovědnost, pečlivost a výborné organizační schopnosti. Skvělé komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu. Znalost AJ slovem i písmem (další jazyk výhodou). Zájem o cestování a oblast cestovního ruchu. Praxe s organizací zájezdů výhodou.
NABÍZÍME: slevy na dovolenou, studijní cesty, měsíční odměny, možnost profesního růstu a rozvoje
KONTAKT: e-mailem, osobně – Pod věží 4, Svitavy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.