- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Přihlášku a uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 4. 2. 2025 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor rozvoje lidských zdrojů, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.3 – neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Charakteristika vykonávané práce: Provádí posuzovací, konzultační a poradenské činnosti, poskytování metodické pomoci v oblasti řízení projektů obnovy kulturních institucí a programů pro potřeby kraje. Účastní se práce v projektovém týmu při přípravě a realizaci krajských projektů obnovy kulturních institucí a jednotlivé části projektů samostatně nebo ve spolupráci realizuje. Koordinuje přípravy a realizace dotačních programů kraje a jejich vyhodnocování. Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků v oblasti kultury. Kontroluje čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků v oblasti kultury. Vykonává agendu vztahující se k příspěvkovým organizacím zřizovaným Moravskoslezským krajem v oblasti kultury vymezenou zřizovacími listinami a Zásadami vztahů orgánů kraje k příspěvkovým organizacím. Podrobný popis naleznete ve funkční náplni.
Požadované vzdělání: VŠ – zaměření ekonomické, případně jiné zaměření při prokázání praxe v oblasti řízení projektů, administrace dotací a kontroly čerpání a užití finančních prostředků.
Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet), řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Praxe v oblasti řízení projektů, administrace dotací a kontroly čerpání a užití finančních prostředků nebo veřejné správy výhodou. Výhodou znalost anglického jazyka na úrovni B1.Výhodou znalost práce v GINIS. Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, adaptabilita, schopnost analytického a koncepčního myšlení, organizační a komunikační schopnosti.
Požadované doklady:
Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.
Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.
Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.